رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران محدودیت‌های ترافیکی در این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۱۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 18 October 2017
به گزارش تابناک : محسن هاشمی از محدودیت‌های ترافیکی امروز چهارشنبه 26 مهر تا شنبه 29 مهرماه 96 خبرداد و اظهار کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 مهرماه تا ساعت 6 روز شنبه بیست و نهم مهرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در مورد محدودیت های تردد در محور کندوان نیز خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه مورخ بیست و هشتم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه مورخ بیست و هشتم مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه است.

هاشمی خاطرنشان کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه سنگین و انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و برعکس،  به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی همچنان ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در مورد محدودیت تردد در محور هراز نیز اظهار کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه مورخ 26 مهر از ساعت 8 تا 24 روز های پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع است.

هاشمی افزود: در محور فیروزکوه، تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه مورخ از تهران به قائم شهر و برعکس، ممنوع است.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار