کد خبر: ۵۱۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 18 October 2017
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولين كاروان راهيان نور کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان بهمئي عازم مناطق عملياتي شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش سید بهالدین ملک‌حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: اولین کاروان راهیان نور کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان بهمئی عازم مناطق عملیاتی شدند.

وی با اشاره به اینکه، این کاروان شامل 280 دانش‌آموز پسر پایه اول دبیرستان از مناطق مختلف شهرستان بهمئی به مدت 3روز در این اردو از صحنه‌های رزم دفاع مقدس بازدید می‌کنند گفت: دانش‌آموزان این شهرستان، از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شامل (شلمچه ، دهلاویه ، طلائیه ، هویزه ، اروند )و یادمان‌های شهدای گرانقدر جنوب غرب کشور دیدن می‌کنند.

ملک‌حسینی با اشاره به اینکه ، کاروان‌های دانش‌آموزی در قالب کاروان راهیان نور برای درس آمادگی دفاعی و با 8 دستگاه اتوبوس به این مناطق اعزام شدند افزود: اعزام کاروان راهیان نور هر سال تاثیر بسزایی در روحیه ایثار و شهادت‌طلبی دانش‌آموزان برجای می‌گذارد.

وی همچنین با بیان اینکه، راویان دفاع مقدس درطول سفر در زمین نور خاطراتی از دوران طلایی دفاع مقدس را برای آنان بازگو می‌ کنند وبرنامه های فرهنگی وهنری مختلف برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود گفت: با اعزام این کاروان 280 نفره تا پایان اسفند ماه امسال 9 هزار نفر از دانش‌آموزان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

سرهنگ آسوده رئیس ستاد راهیان نور استان » در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف اعزام کاروان های راهیان نور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار