کد خبر: ۵۱۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸ 18 October 2017
ه منظور بررسی مسایل و مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی مدیران بخش های بیمه ای و درمان و بانک رفاه کارگران و کانون های بازنشستگی استان در اداره کل تامین اجتماعی این استان برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد در این نشست، بازنشستگان را سرمایه های اجتماعی و گنجینه های خرد و تجربه توصیف کرد و گفت: بازنشستگان، منابع حمایتی بسیار مهمی در جامعه به شمار می روند و بهره گیری از تجربیات آنان به رشد و پیشرفت کشور کمک می کند.
عباس نورمحمدی روان سازی امور بازنشستگان و ارتقای سطح معیشت آنان را از وظایف سازمان تامین اجتماعی دانست و اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان و اجرای طرح متمرکز پرداخت حقوق آنان از مهم ترین اقداماتی است که در این راستا انجام شده است.
وی افزود: کانون های بازنشستگی حلقه اتصال میان بازنشستگان و سازمان تامین اجتماعی به شمار می آیند و مسئولان این کانون ها به عنوان مشاوران امین سازمان ، با انتقال مسایل و مشکلات بازنشستگان و ارایه دیدگاه های سازنده و منطقی، سازمان را در جهت دستیابی به اهداف خود که ارایه خدمات مطلوب به شرکای اجتماعی و جامعه هدف است، یاری می کنند .
نورمحمدی افزود : هدف مجموعه بخش های اداره کل، مدیریت درمان و بانک رفاه کارگران، ارایه خدمات بهتر به بازنشستگان و مستمری بگیران است و تعامل و هماهنگی میان هر سه مجموعه ، دستیابی به این هدف را تسهیل می کند .
در این نشست دکتر پیام اکبری مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد، درمان را از نیازهای اصلی و مستمر بازنشستگان دانست و گفت : هدف ما در بخش درمان این است که بهترین خدمات را به بازنشستگان ارایه کنیم .
علی کرمی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بویراحمد و دنا نیز در این نشست گفت: بازنشستگان به دلیل مشکلات مالی و درمانی نیاز به تسهیلات مالی دارند و با توجه به اینکه حساب آنان نزد بانک رفاه است ، انتظار داریم این بانک همکاری بیشتری در زمینه پرداخت تسهیلات داشته باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار