مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قزوین:
مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین بر آسیب شناسی سلسله برنامه های تکیه هنرمندان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۱۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ 18 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، نشست هم اندیشی با رویکرد؛ آسیب شناسی سلسله برنامه های تکیه هنرمندان روز چهارشنبه با حضور؛ مسئولان، کارشناسان و چهره های فرهنگی در حوزه هنری قزوین برگزار شد.

محمد جواد حضرتی ها مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قزوین، تکیه هنرمندان را تجربه ای موفق در برگزاری سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) دانست. این پژوهشگر؛ هدفمندی، ارتقای سطح کیفی برنامه ها را لازم و ضروری برشمرده گفت: در آینده برای اجرای برنامه تکیه هنرمندان می توان با اطلاع رسانی گسترده و تثبیت مکان مشخص، برنامه ها را در سطح عالی تری برگزار کرد.

در این جلسه اکبر اسکندر نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حفظ خاستگاه مردمی تکیه هنرمندان، پرداختن به مباحث اجتماعی و تقویت باورهای جوانان را خواستار شده گفت: همواره در طول تاریخ مراسم های آیینی، حرکت های بزرگ و اثر گذار به همت مردم رقم خورده اند و عزاداری اباعبدالله بر همین مبنا همه ساله برقرار و استوار می شود.

در ادامه نشست کریمی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه صاحب الامر(عج) بر ضرورت جریان سازی، تغذیه فکری و فرهنگی، انسجام و تداوم برنامه ها تاکید کرد.

در این جلسه هم اندیشی، ر. یس حوزه هنری قزوین، هماهنگی مسوولان فرهنگی و هنرمندان در برپایی برنامه هایی چون: تکیه هنرمندان را امری مبارک برشمرد و گفت: با مدد از اباعبدالحسین(ع)، همدلی هنرمندان، دلسوزی مسئولان و خرد جمعی، اولین گام در این مسیر و اجرای چهار شب با حضور چهره های؛ حوزوی، دانشگاهی برداشته شد و امیدواریم با تدابیر اندیشیده شده در ادامه را برنامه های دقیق تری اجرایی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار