رئیس سازمان تعزیرات حکومتی:
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قزوین نخستین استانی است که پایلوت برنامه‌های قضایی بوده و دوران آرامی را در این استان سپری کردیم.
کد خبر: ۵۱۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱ 18 October 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جمال انصاری در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین که پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول رئیس قوه قضاییه، دادستان عمومی و انقلاب قزوین، نماینده ولی فقیه در استان قزوین، استاندار و نمایندگان مجلس، مقامات لشکری و کشوری و مسؤولان استانی در سالن عدالت دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 18 سال در مقیاس استانی خدمتگزار مردم بودم و خدمت در قزوین، استانی با پیشینه تاریخی، عالم‌خیز و مسؤولان فرهیخته افتخاری برای بنده بود.

وی افزود: تعمیق و توسعه امنیت در ابعاد استانی، اقدامات زیرساختی و سیستمی در استان قزوین، برنامه‌محوری، رعایت مؤلفه‌های حقوق شهروندی، حمایت از اقدامات مولد و احقاق حقوق مراجعان تنها بخشی از شاخصه‌های این دوره دادگستری در دوره بنده بود.

رئیس سابق دادگستری کل استان قزوین ادامه داد: با همکاری مدیران قضایی، رؤسای بخش‌ها، مدیران در مرکز استان و تمام اجزای دستگاه قضایی، حمایت و همکاری نهادهای حاکمیتی و مردمی، اعضای شورای تأمین، ائمه جمعه در استان و استانداران وقت اقدامات مطلوبی انجام شد که امیدواریم در زمینه امنیت و عدالت گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

انصاری یادآور شد: قزوین نخستین استانی است که پایلوت برنامه‌های قضایی بوده و دوران آرامی را در این استان سپری کردیم.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: تلاش برای انجام برخی اقداماتی که محقق نشد و یا در مسیر تحقق است، طلب حلیت دارم و مطمئن هستم این فرصت برای حجت‌الاسلام قدرتی رئیس جدید دادگستری کل استان که فردی فرهیخته در دستگاه قضا هستند، با دست توانا و تدابیر ایشان محقق شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار