کد خبر: ۵۱۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 19 October 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: امیدوارم در اولین بازی در ورزشگاه سردار جنگل بتوانیم با گرفتن ۳ امتیاز استارت خوبی برای میزبانی در سردار جنگل بزنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از بازی با پدیده اظهار کرد: بازی سخت و سنگینی برای ما خواهد بود تیم مهاجری نشان داده تیمی با کیفیت است که در خارج از خانه هم خوب بازی می‌کند. خوشحالیم که چنین بازی داریم. تیم ما با لیگ برتر آدابته شده است و نشان دادیم وقتی از حریف هم عقب می‌افتیم نتیجه را جبران می‌کنیم. در هفته‌های هشتم و نهم هم تیم ما توانسته خودش را پیدا کند.

نظرمحمدی در مورد مصدوم و محروم تیمش گفت: خوشبختانه برای این بازی همه بازیکنانم در سلامت کامل هستند و محروم و مصدومی نداریم برعکس بازی با سایپا که سه بازیکن خوب‌مان را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداشتیم امیدواریم فردا یک فوتبال با کیفیت را از سپیدرود ببینیم.

وی در مورد اینکه بازی در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شود، افزود: ورزشگاه سردار جنگل نسبت به ۱۰ روز پیش که اولین تمرین را در آنجا قبل از بازی با استقلال انجام دادیم وضعیتش بهتر شده است. انتظاری که ما داریم هنوز ۱۰۰درصد خوب نشده بازیکنان ما می‌دانند که میزبانی ما از فردا شروع شده و امیدوارم در اولین بازی در ورزشگاه سردار جنگل بتوانیم با گرفتن ۳ امتیاز استارت خوبی برای میزبانی در سردار جنگل بزنیم. فکر می‌کنم چمن ورزشگاه آزادی پرپشت‌تر از ورزشگاه سردار جنگل است. اما بازسازی خوبی در ورزشگاه سردار جنگل انجام شد. مسئولان به خاطر سپیدرود ورزشگاه شهر رشت را نونوار می‌کنند و خوشحالم شهر رشت از نظر سخت‌افزاری به شرایطی که در خور حضور در لیگ برتر است دست می‌یابد.

نظرمحمدی مورد جدایی چراغپور گفت: عشوری‌زاد مدتی از تیم ما جدا شده بود و دوباره به تیم ما برگشته است. امیدوارم که مشکلات مالی سپیدرود هم حل شود و چراغپور هم به جمع سپیدرود بازگردد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در مورد اشتباهات بازیکنان جوانش در میدان اظهار داشت: وقتی جوانگرایی صورت می‌گیرد باید تاوان خاص آن را هم پیش‌بینی کنیم و بابت آن تاوان‌ها صبوری کنیم. وقفه‌ها در لیگ برای تیمی که جوانگرایی می‌کند می‌تواند با تمرین و مسابقات تدارکاتی جوانترهایش را پخته‌تر کند. امیدوارم روند جوانگرایی سپیدرود ادامه داشته باشد. سپیدرود و نظرمحمدی از جوانگرایی ضرر نکرده هم در لیگ برتر، هم در لیگ یک و هم در لیگ دو، لیاقت تیم سپیدرود بیش از اینها است امیدوارم ما باعث شویم همه مربیان لیگ برتر بیشتر به جوان‌ها بها بدهند.

مدیر رسانه‌ای سپیدرود در مورد جدایی غلامرضا رضایی و دریافت ۵۰ میلیون از این باشگاه گفت: آقای رضایی بخشی از قراردادش را گرفت و بدون اطلاع باشگاه بعد از بازی با ملوان اردوی تیم را ترک کرد. کمیته انضباطی باشگاه تشکیل شد، رأی هم صادر شد و در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار گرفت و منتظر تأیید رأی از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

نظرمحمدی در مورد پیامش برای هواداران گفت: برای اولین بار است که در لیگ امسال می‌خواهیم از تمام پتانسیل‌مان برای حضور در لیگ برتر استفاده کنیم ما بعداز تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم شهرستانی هستیم. از هواداران می‌خواهم فردا استادیوم را پر کنند و مثل بازی با سایپا که یکی از ارکان موفقیت تیم در دقیقه ۹۳ هواداران بودند در این بازی هم هواداران حامی تیم باشند. حضور هواداران به ما دلگرمی می‌دهد ما فردا چشم‌انتظار حضور هواداران هستیم و امیدوارم حمایت از تیم را فراموش نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار