معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه به اجرای طرح فراگیر ارزیابی سلامت مددجویان تحت حمایت کرمانشاهی با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد.
کد خبر: ۵۱۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 19 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاهدر جمع خبرنگاران  با اشاره به مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای ارزیابی سلامت جامعه مددجویی این استان، گفت: آزمایش‌های قند و چربی، غربالگری سرطان‌های شایع همانند سرطان روده و سینه، ارائه مشاوره‌های روانشناسی و تغذیه و همچنین ارزیابی ریسک بیماری‌های قلب و عروق در طرح سنجش سلامت به‌صورت کاملاً رایگان برای کلیه افراد جامعه انجام می‌شود.

رحمتی پور بابیان اینکه در صورت محرز شدن بیماری برخی از افراد در طرح سنجش سلامت، این بیماران به سطوح تخصصی‌تر درمان معرفی می‌شوند، افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نیز می‌توانند در طرح جامع ارزیابی سلامت شرکت کنند.

ی عنوان کرد: تمامی مددجویان کرمانشاهی بالای 30 سال سن برای ارزیابی سلامت می‌توانند با ارائه کد ملی به پایگاه‌های سلامت مراجعه و از خدمات درمانی این پایگاه‌ها بهره‌مند شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه بیان کرد: مددجویان ساکن در مناطق روستایی برای شرکت در طرح ارزیابی سلامت به خانه‌های بهداشت و مددجویان ساکن در مناطق شهری به نزدیک‌ترین پایگاه سلامت محل زندگی خود مراجعه کنند.

کیومرث رحمتی پور تأکید کرد: مددجویان تحت حمایت در صورت عدم اطلاع از آدرس پایگاه‌های سلامت می‌توانند به کمیته امداد مراجعه و آدرس این پایگاه‌ها را دریافت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار