ساری مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال مازندران گفت: ۵۰ خبرنگار و عکاس مازندرانی دیدار تیم فوتبال نساجی و استقلال تهران را پوشش می دهند.
کد خبر: ۵۱۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 19 October 2017
به گزارش تابناک : مهدی رضی با بیان اینکه خبرنگاران و عکاسان مازندرانی می توانند دیدار استقلال تهران و نساجی را بدون هیچ مشکلی پوشش دهند اظهار داشت:عصر روز جمعه از ساعت ۱۶:۴۵ تیم نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور در استادیوم آزادی تهران میهمان تیم استقلال خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و امور رسانی هیات فوتبال استان مازندران در خصوص نحوه پوشش خبری خبرنگاران و عکاسان مازندرانی در این دیدار حساس اظهار کرد :خبرنگاران و عکاسان مازندرانی برای پوشش دیدار نساجی در جام حذفی هیچ مشکلی نخواهند داشت و به راحتی می توانند این دیدار را پوشش دهند.

وی افزود : خبرنگاران و عکاسانی که چند وقت پیش از طریق هیات فوتبال مازندران آی دی کارت ویژه سازمان لیگ را دریافت کرده بودندبدون هیچ مشکلی می توانند وارد استادیوم شوند و از کنار زمین پوشش خبری این دیدار را انجام دهند.

رضی گفت : پیش از آغاز لیگ دسته یک فوتبال کشور بیش از ۵۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار مازندرانی کارت ویژه سازمان لیگ فوتبال کشور را دریافت کردند و این تعداد می توانند در تمامی مسابقات خارج از استانی لیگ یک و لیگ برتر فوتبال کشور در استادیوم های ورزشی شهرهای مختلف کشور حضور پیدا کنند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران خاطرنشان کرد:آندسته از همکاران رسانه ای که آی دی کارت آنها با عنوان "عکاس و تصویربردار" ثبت شده است، بدون دوربین نمی توانند در کنار زمین حاضر شوند و همچنین عزیزانی که آی دی کارت آنها با عنوان "خبرنگار" ثبت شده است می بایست در جایگاه ویژه خبرنگاران حاضر شوند و اجازه حضور در کنار زمین در هنگام بازی را نخواهند داشت.

وی همچنین در خصوص اعزام هواداران به استادیوم آزادی، گفت: با همت و تلاش کانون هواداران نساجی و حمایت مسئولین شهری و استانی،چند دستگاه اتوبوس ویژه هواداران نساجی، برای اعزام هواداران متعصب مازندرانی به ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده تا این عزیزان از نزدیک شاهد رقابت این دیدار تماشایی باشند.

گفتنیست؛ تیم خونه به خونه مازندران در این مرحله روز جمعه ۵ آبان از ساعت ۱۴ در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف سیاه جامگان مشهد خواهد رفت.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار