پرونده ویژه تابناک رضوی(3)؛
چندین هفته از روی کار آمدن شهردار جدید مشهد می گذرد و انتصابات و تغییر سیستم مدیریت شهری از اولویت قاسم تقی زاده خامسی، شهردار جدید مشهد است؛ بر این اساس همانند هر تغییری در سیستم های شهری، انتصابات شهرداری با انتقادات و پیشنهاداتی در میان گروه ها و جناح های مختلف سیاسی رو به رو شده است.
کد خبر: ۵۱۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 19 October 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ چندین هفته از روی کار آمدن شهردار جدید مشهد می گذرد و انتصابات و تغییر سیستم مدیریت شهری از اولویت تقی زاده خامسی است؛ بر این اساس همانند هر تغییری در سیستم های شهری، انتصابات شهرداری مشهد با انتقادات و پیشنهاداتی رو به رو شده است؛ علی اصغر لطفی، عضو سابق شورای شهر چهارم و مشاور ستاد امر به معروف استان در این رابطه اظهار کرده است که انتصابات شهردار مشهد جناحی بوده است. او آینده نه چندان روشنی برای تفکر جناحی حاکم بر شهرداری پیش بینی کرده است.

حجت الاسلام لطفی در خصوص انتصابات اخیر شهرداری مشهد گفت: بنده در جلسه مشترکی که میان اعضای شورای چهارم و پنجم وجود داشته چندین خواهش از آقایون داشتم. یکی اسلامی بودن شورا و دیگر اینکه حفظ شان مشهد به عنوان شهر شهادت و پایتخت فرهنگی جهان اسلام است. 

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: دوستان در گذشته به ما انتقاداتی داشتند که یکی از آن ها رفتار جناحی بوده است؛ در گذشته عنوان می شد که در مدیریت شهری انتصابات جناحی صورت می گرفته است؛ نمی خواهم بگویم این امر به چه میزان وجود داشته  اما اگر دوستان فکر می کنند این امر اشتباه بوده است خوشان باید  بدان پایبند باشند.
مشاور ستاد امر به معروف استان اظهار کرد: متاسفانه تاکنون به این امر در حوزه انتصابات اصلا توجهی نشده است؛ البته به جز یک مورد بقیه دوستان ضمن داشتن توانمندی و تخصص از یک جناح هستند.

وی در ارتباط با مشکلات انتصابات جناحی گفت: بحث های جناحی در دراز مدت کار آقایان را دچار مشکل خواهد کرد و زیر سوال خواهد برد. 

حجت الاسلامی لطفی در پاسخ به این سوال که چه پیشنهادی در این ارتباط دارند، بیان کرد: بنده طی جلسات مشترکی که داشتیم عنوان کردم کار بهترین عامل ماندگاری است. افراد باید در مقابل عملکردها و کارشان حرف داشته باشند و اگر میخواهند موفق باشند باید آن دسته از افرادی که دارای گرایش سیاسی هستند موارد سیاسی را دخیل نکنند. 

عضو شورای چهارم مشهد با پیش بینی آینده اینگونه انتصابات تاکید کرد: در آینده اظهار نظرهای جناحی در مصاحبه ها ظهور خواهد کرد و مشهد به واسطه اینکه شهر مذهبی و انقلابی است؛ افراد و نیروهای انقلابی مواضع خود را اعلام می کنند و کارها دچار اخلال می گردد.

وی در پایان افزود:  چندین مورد تا کنون در این زمینه وجود داشته است؛ کم توجهی به نمادهای دفاع مقدس و بحث محرم از جمله مواردی بود که واکنش نیروهای انقلابی را در پی داشت. با این رفتارها کار افراد زیر سوال می رود و فعالیت برایشان دشوار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار