نیکبخت بیان کرد: در استان همدان نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رونق بخش سرمایه گذاری حمایت کردند و توفیق های استان با کمک مدیران دستگاه های اجرایی و مردم شایسته استان حاصل شد.
کد خبر: ۵۱۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 19 October 2017
استاندار همدان گفت: در دولت یازدهم 90 هزار مترمربع به زیرساخت های ورزشی این استان اضافه شد و امکانات ورزشی این استان از 62 صدم متر مربع به 71 صدم متر مربع رسید.

به گزارش ایرنا؛ محمد ناصر نیکبخت درشورای اداری استان همدان باحضور وزیر ورزش و جوانان افزود: اگر 21 طرح ورزشی در حال اجرای استان همدان به بهره برداری برسد زیر ساخت های ورزشی همدان در سال جاری به 82 صدم متر می رسد و تا پایان دولت دوازدهم افق روشن تری را خواهیم داشت.

وی از وزیر ورزش و جوانان خواست: میزبانی اردوها و مسابقات بین المللی و ملی به استان همدان داده شود و این استان برای برگزاری رقابت های ورزشی زمستانی آمادگی کامل دارد.

نیکبخت بیان کرد: در صورتی که میزبانی رقابت های ملی و فراملی و اردوهای ورزشی به همدان داده شود به گردشگری این استان هم کمک می شود.

وی گفت: در دولت یازدهم طرح های ارزشمندی بهره برداری شد که راه آهن همدان یکی از آن طرح ها بود که بعد از برجام در مدت 9 ماه قطار به استان همدان وارد شد و هم اکنون به دنبال وصل شدن راه آهن همدان به ملایر هستیم و از این طریق راه آهن را درهمه شهرستان های استان داشته باشیم.

وی بیان کرد: 86 هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در دولت یازدهم در این استان سرمایه گذاری شد و با سرمایه گذاران خارجی 200مگاوات برق نیروگاه های خورشیدی در استان تعریف شد که 32 مگاوات آن بهره برداری شد و 40 مگاوات آن در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه همدان نمونه کشور در زمینه احداث نیروگاه های خورشیدی است گفت: سرمایه گذارانی برای ساخت پنل های خورشیدی در استان همدان اظهار آمادگی کرده اند تا دیگر این پنل ها از خارج وارد نشود و کارخانه آن در همدان احداث شود.

وی با بیان اینکه در استان همدان اشتغال تک رقمی شده است و این آمار بر اساس بررسی مرکز آمار کشور است گفت: هر ماه حدود 700 تا یک هزار نفر شغل جدید بر اساس اعلام سازمان تامین اجتماعی در استان ایجاد می شود که این ها از مزایای رونق سرمایه گذاری در استان است.

نیکبخت بیان کرد: در استان همدان نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رونق بخش سرمایه گذاری حمایت کردند و توفیق های استان با کمک مدیران دستگاه های اجرایی و مردم شایسته استان حاصل شد.

وی با بیان اینکه تاکنون وزیری با تمام مدیریت های ستادی برای رسیدگی به مشکلات یک استان به آن استان سفر نکرده اند گفت: برای نخستین بار وزیر ورزش و جوانان با همه معاونان و روسای فدراسیون ها به همدان آمده اند که در تاریخ وزارت ورزش و جوانان و این استان ماندگار خواهد بود.

وی دکتر سلطانی فر را مصداق بارز از سربازی به سرداری رسیدن دانست و گفت: ایشان فعالیت در تمام نقاط کشور را تجربه کرده و ایران شناس شده است و این نشان دهنده تدبیر رئیس جمهوری است که از توانایی وی در کابینه اش استفاده کرده است.

وی یادآور شد: راهنمایی های دکتر سلطانی فر در سازمان میراث فرهنگی رهاوردهای بسیاری برای استان همدان داشت که به موجب آن 15 هتل در دست ساخت است که سه مورد آن به بهره برداری رسید،ملایر مرکز مبل و منبت شد و اعطای نشان جغرافیایی تویسرکان و جهانی شدن شهر لالجین با پشتکار و همکاری ایشان محقق شد و اگر امروز قرار است همدان در سال 97 اجلاس بین المللی و جهانی را میزبانی کند، نقش اساسی ایشان، بارز است.

وی بیان اکرد: آمریکا حق دارد از ایران و سپاه پاسداران عصبانی باشد چرا که سپاه نگذاشت داعش گسترده شود و حق و حقوق ایران پای میز مذاکرات نادیده گرفته شود و در این راستا باید از اشراف به سخن رئیس جمهوری ایران و پاسخ منطقی و حقوقی و توجه دکتر روحانی به وحدت و انسجام ملی تقدیر کرد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به منظور شرکت در شورای اداری استان همدان و حضور در نشست ماهانه روسای فدراسیون ها روز پنجشنبه وارد همدان شد.

در این سفر معاونان وزارت ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی نیز حضور دارند.

نشست ماهانه وزیر و معاونان با روسای فدراسیون ها عصر امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

در این سفر یک روزه علاوه بر نشست روسای فدراسیون های ورزشی، مسعود سلطانی فر در نشست شورای اداری استان همدان نیز به عنوان نماینده عالی دولت شرکت خواهد کرد و همچنین با جوانان و نمایندگان سمن های جوان استان همدان دیدار خواهد داشت.

بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج و افتتاح سالن چند منظوره روستای سنگستان از دیگر برنامه های سفر دکتر سلطانی فر به همدان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار