مهدی تاج در حاشیه نشست فصلی روسای فدراسیون‌های ورزشی در جمع خبرنگاران با بیان این که همدان زیرساخت‌های مناسبی در رشته فوتبال دارد اظهار داشت: این استان توانایی داشتن تیمی را در لیگ برتر فوتبال ایران دارد.
کد خبر: ۵۱۱۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 20 October 2017
به گزارش تابناک : مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کارلوس کی‌روش مورد حمایت کامل فدراسیون فوتبال است، گفت:‌
حضور ۸ ساله کی‌روش در فوتبال ایران مملو از اقدامات مثبت و تاثیر‌گذار بوده است.
مهدی تاج در حاشیه نشست فصلی روسای فدراسیون‌های ورزشی در جمع خبرنگاران با بیان این که همدان زیرساخت‌های مناسبی در رشته فوتبال دارد اظهار داشت:
این استان توانایی داشتن تیمی را در لیگ برتر فوتبال ایران دارد.
مهدی تاج افزود:
هیئت همدان در سال های اخیر چند مرتبه از اردوهای تیم ملی فوتبال در رده های سنی میزبانی کرده و در صورت درخواست مجدد برای میزبانی از اردوهای تیم ملی از آن استقبال می‌کنیم.
مهدی تاج با اشاره به این که صبح امروز ساختمان جدید اداری هیئت فوتبال همدان کلنگ خورد که می تواند منشا اتفاقات مثبتی در فوتبال همدان باشد گفت:
رئیس هیئت فوتبال همدان که پیشتر نیز در این مجموعه سابقه مدیریت داشته از توانایی بالایی برخوردار است و ما از ظرفیت ایشان در کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال استفاده کردیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با وضعیت تیم فوتبال پاس همدان گفت:
این تیم از تیم‌های ریشه دار فوتبال است اما انتقال آن در آن برهه برای فوتبال همدان مفید واقع نشد و خرید امتیاز این تیم اشتباه بزرگی بود.
مهدی تاج عنوان کرد: فدراسیون فوتبال حامی تیم‌های ریشه‌دار و با سابقه فوتبال است و برای ادامه حیات تیم‌هایی با تاریخ و قدمت پاس همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
مهدی تاج در ارتباط با وضعیت فوتبال ملی ایران نیز گفت:
ما تنها کشور جهان هستیم که سهمیه جام‌های جهانی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، ساحلی و فوتسال را کسب کردیم که این نشان از حرکت روبه جلوی فوتبال ایران دارد.
وی تاکید کرد:
در سال جام جهانی فوتبال ایران در اوج به سر می‌برد و هیچگاه چنین شرایطی را تجربه نکرده ایم.
مهدی تاج با اشاره به اینکه کارلوس کی‌روش مورد حمایت کامل فدراسیون فوتبال است تصریح کرد:
حضور ۸ ساله کی‌روش در فوتبال ایران مملو از اقدامات مثبت و تاثیر‌گذار بوده است.






منبع : پارس فوتبال 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار