محمد نقی لطفی ؛
امام جمعه ایلام گفت:سپاه ضربات کوبنده‌ای بر داعش در عراق سوریه و لبنان وارد کرده و آمریکا به خوبی می‌داند نقش بی‌بدیل سپاه در تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران و منطقه مثال زدنی است.
کد خبر: ۵۱۱۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 20 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: بیانات قاطع و دوراندیشانه رهبر فرزانه انقلاب در جمع نخبگان تیر خلاص و اتمام حجتی بر مساله برجام برای طرفین مذاکره به ویژه مسئولان آمریکایی بود که به تعهدات برجام پایبند باشند.

وی افزود: موضع‌گیری شجاعانه قاطع و کوبنده رهبری نسبت به مواضع ابلهانه رئیس جمهور آمریکا بسیار حکیمانه بود، اخطار حکیمانه رهبر انقلاب به شیطنت‌ های جدید آمریکا پیرامون برجام اتمام حجت به مسؤولان بود.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: در مقابل رفتار خصمانه رئیس جمهور تازه کار آمریکا در قبال برجام باید مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور هیچگاه به آمریکا اعتماد نکنند.

حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: آمریکا با مانع تراشی در برقراری اتصالات بانکی نظام بین‌المللی جنگ اقتصادی علیه ایران را کلید زد، آمریکایی‌ها بارها در حین مذاکره از این پروژه فریبکارانه خود نسبت به ایران استفاده کرده‌اند و در حین مذاکرات تلاش داشته تا نظم مورد نظر خود که تغییر نظام انقلاب اسلامی و به نوعی پیوند به اصطلاح با غربی‌ها میانه روی داخلی در ایران ایجاد کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدید آمریکایی ها مبنی بر تحریم و تروریستی کردن سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه یکی از ارکان قدرت دفاعی و ملی ایران و قدرتمندترین نیروی نظامی در منطقه است و علت اصلی دشمنی آمریکا با سپاه به خاطر سیلی خوردن آمریکا در منطقه از سپاه و مسئله داعش است.

امام جمعه ایلام افزود: موفقیت جبهه مقاومت به خصوص سپاه پاسداران در سوریه و عراق آمریکا را آشفته کرده است و باعث شد تا ترامپ صحبت‌های بی اساس ارائه کند.

لطفی با اشاره به اینکه قدرت بی‌بدیل سپاه در عرصه‌های دفاعی برکسی حتی آمریکا پوشیده نیست، افزود: نظام مقدس اسلامی پس از گذشت چهار دهه در اوج اقتدار و صلابت و در مقابل رژیم آمریکا در سراشیبی نابودی قرار گرفته اند.

وی اضافه کرد: سپاه ضربات کوبنده‌ای بر داعش در عراق سوریه و لبنان وارد کرده و آمریکا به خوبی می‌داند نقش بی‌بدیل سپاه در تامین امنیت جمهوری اسلامی ایران و منطقه مثال زدنی است.

خطیب جمعه ایلام همچنین به هجمه های اخیر به قوه قضاییه پرداخت و اظهار کرد: هجمه به ریاست قوه قضائیه و برخی نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها هزینه موضع‌گیری صریح و شفاف در برابر سران فتنه و فتنه‌گران 88 در هفته‌های اخیر است.

حجت الاسلام لطفی گفت: عناصر مزدور و افراطی و حامیان فتنه 88 که برای رهایی از بحران روحی و دریافت کمک مالی از آمریکا هر چند گاه با فضاسازی و نشر اکاذیب و تهمت و توهین به دستگاه‌های قضایی سعی در تخریب جایگاه قضا دارند.

وی همچنین با گرامیداشت روز استاندارد یادآور شد:
استاندارد در فرهنگ تجارت و کسب و کار به زبان مشترک انسان‌ها و ملت‌ها تبدیل شده است و هر روز که می‌گذرد لحظه لحظه دایره شمول استاندارد گسترده و فراگیرتر می‌شود و در تار و پود زندگی فردی و اجتماعی مردم دخالت دارد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار