خطیب جمعه شادگان گفت: آوردن نام سپاه پاسداران در قانون اساسی ایران از نشانه‌های اقتدار کشور است.
کد خبر: ۵۱۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰ 21 October 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مجید شرفی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شادگان که در محل مسجد حضرت امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوای الهی انسان را آباد می‌کند و موجب تعالی روحش می‌شود و نماز واقعی می‌تواند سعادت مؤمن را تضمین کند.
خطیب جمعه شادگان در بخش دیگری از خطبه‌های خود با اشاره به سالروز شهادت سید مصطفی خمینی (ره) افزود: سید مصطفی خمینی پشتوانه‌ای قوی برای نهضت امام راحل بود و بزرگ‌ترین بعد شخصیتی ایشان که زبانزد خاص و عام بود این بود که تا لحظه آخر اعتقاد والایی به ولایت‌فقیه داشت و الگوی همه ما در ولایت‌پذیری از ولایت‌فقیه باید این بزرگ‌مرد باشد.
حجت‌الاسلام شرفی در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالگرد رحلت آیت‌الله مهدوی کنی، یاد این عالم ربانی را گرامی داشت و گفت: مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی درحالی‌که دارای فقاهت بود در برابر ظلم مبارزه می‌کرد و در برابر ستم نیز برای پایداری دین ایستادگی داشت.
وی در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به چهارم آبان، سالروز افشاگری امام خمینی (ره) علیه پذیرش قانون کاپیتولاسیون در سال 1343 گفت: تحمیل این قانون بر ملت ایران در حقیقت قانونی علیه انسانیت و تقابل عزت و ذلت بود و اعتراض امام راحل (ره) فریادی در سکوت علیه وطن‌فروشان و فریادی برای آزادی بشریت بود.
وی در ادامه خطبه‌های خود با اشاره به سخنان گستاخانه اخیر ترامپ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره منشأ خیر و برکت و نگهبان و حافظ دستاوردهای انقلاب و نظام است.
حجت‌الاسلام شرفی با بیان این که مردم می‌دانند و آگاه هستند، گفت: دفاع از کشور و تداوم انقلاب از وظایف سپاه است و این نهاد مقدس مورد اعتماد مردم بوده و مردم هیچ‌گاه رشادت‌های سپاه در دوران دفاع مقدس و دفاع از کشور را فراموش نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه سپاه از تمامیت ارضی کشور و از ارزش‌های اسلامی حفاظت و صیانت می‌کند تصریح کرد: سپاه از بطن مردم تشکیل شده و مدافعین راستین آرمان‌های جمهوری اسلامی هستند.
خطیب جمعه شادگان در پایان خطبه‌های خود با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با نخبگان و جوانان، گفت: مسئولان باید در کنار گوش کردن به فرمایش معظم له، به تذکرات و بیانات ایشان نیز عمل کنند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار