شهردار محمودآباد از آغاز طرح آسفالت خیابان‌های شهر محمودآباد نمونه خبر داد و گفت: پارک خانواده در محمودآباد راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 21 October 2017
یحیی رحیم لو شهردار محمودآباد در گفتگو با تابناک قزوین از آغاز نهضت آسفالت در محمودآباد خبر داد و اظهار کرد: خیابان شورا در حال مخلوط ریزی وزیر سازی است و به زودی آسفالت خواهد شد.
وی افزود: برای کمک به فرزندان این شهر مدرسه شهید مطهری که وضعیت آسفالتش کاملا از بین رفته بود و3000مترمربع وسعت حیاطش است توسط شهرداری آسفالت شد.
شهردار محمودآباد از آسفالت شدن خیابان سعدی و بخشی از خیابان حافظ در 3 روز آینده خبر داد و اظهار کرد: از ایستگاه  C.N.G در انتهای بلوار آیت الله خامنه ای تا پاسداران که تاریک بود با پیگیری های انجام شده، از سوی اداره برق روشن شد وتا پایان خ آیت الله خامنه ای ادامه می یابد.
وی عنوان کرد: تمام سیمهای بلوار آیت الله خامنه ای و خیابان امام خمینی تبدیل به یک رشته یعنی کابل خود نگهدار خواهد شد که اجرای این طرح ضمن کاهش خطرات صدمات انسانی منظر شهری رو هم زیبا خواهد کرد.
رحیم لو از ساماندهی آرامستان شهر در آینده ای نزدیک نیز خبر داد و گفت: زمین پارک خانواده در رایزنی برای خرید است تا شاهد افتتاح این پارک جدید در شهر باشیم.
وی در پایان یادآور شد: موتور امورات عمرانی شروع شده و امیدواریم بامصوبات خوب شورا تا سال آینده شاهد تحولات گسترده در شهر باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار