سامانه یکپارچه سازی ملی املاک در خراسان رضوی با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۱۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 21 October 2017
به گزارش تابناک : علیرضا رشیدیان ظهر شنبه در مراسم رونمایی از پروژه سامانه یکپارچه سازی ملی املاک کشور که در اداره پست خراسان رضوی به بهره برداری رسید اظهار کرد: اجرای پروژه‌های «جی‌نف و سیماک» برای عموم مردم منفعت دارد و مسئولان و فرماندهان همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: در حال حاضر شهرهای ما قدم های خوبی را در این مسیر برداشته اند و زیرساخت های ۲۴ شهرستان استان برای اجرای این طرح ها آماده است.

استاندار خراسان رضوی با تاکید به اینکه به دنبال پیشرفت این پروژه هستیم گفت : پروژه سیماک نیز طرحی ضروری است و ۲۸ دستگاه، ۲۸ شهرستان و هم دستگاه های استانی باید برای اجرایی شدن این پروژه هماهنگ حرکت کنند و با ظرفیتی که در خراسان رضوی داریم این پروژه باید در نیمی از زمان تعیین شده به سرانجام برسد. 

رشیدیان تصریح کرد: خوشبختانه در خراسان رضوی اتصال به دولت الکترونیک با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و در حال حاضر ۵۰ درصد روستاهای استان در حال پیوستن به سیماک هستند. اجرای پروژه سیماک به عنوان سامانه یکپارچه سازی ملی املاک کشور در سال ۹۳ آغاز و در سال ۹۵ به عنوان پروژه دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی کشور انتخاب شد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار