محمودرضا برازش که پس از یک دوره چهارساله به عنوان مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت ارشاد، اخیراً از این مسئولیت استعفا کرد، به زودی فعالیت خود را به عنوان مدیرعامل بنیاد امام رضا (ع) آغاز می‌کند.
کد خبر: ۵۱۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳ 21 October 2017
به گزارش تابناک : هفته گذشته خبر پذیرش کناره‌گیری محمودرضا برازش از مسئوولیت مدیرکلی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از چند بار درخواست استعفای او، منتشر شد که این استعفا سرانجام با موافقت سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روبه‌رو شد.

بر این اساس و پس از انجام تغییر و تحول در این اداره‌کل وزارت ارشاد، برابر اطلاع خبرنگار مهر وی که پیش از این هم به عنوان خادم امام رضا (ع) در حرم رضوی فعالیت می‌کرد، به زودی به زادگاه خود، مشهد بازخواهد گشت و مسئولیت بنیاد بین المللی فرهنگی - هنری امام رضا (ع) را بر عهده خواهد گرفت.

برازش جایگزین  شیخ خواهد شد که از اواخر اسفند سال ۹۵ مسئولیت مدیرعاملی بنیاد یادشده را بر عهده داشته است. پس از جعفری و شیخ، محمودرضا برازش سومین مدیرعامل این بنیاد خواهد بود.

محمودرضا برازش کارشناس ارشد مهندسی کشاورزی است، وی مدیرعامل چاپخانه آستان قدس رضوی و عضو هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های ناشران کل کشور است. برازش هم‌چنین رشته چاپ در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه امام رضا(ع) را نیز راه‌اندازی کرده است.

بنیاد بین المللی فرهنگی - هنری امام رضا (ع) در سال ۱۳۹۱ در مشهد راه اندازی شده است و مسئولیت برگزاری سالانه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) را در دهه کرامت (از میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا) برعهده دارد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار