رئیس آموزش و پرورش بهمئی : کار با پایه اول دبستان زیبایی خاصی دارد و البته همکاری اولیاء دانش آموزان با آموزگاران ضروری است.
کد خبر: ۵۱۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 21 October 2017
این برنامه که هرساله در مدارس برای ایجاد علاقه و شروع آموزش قرآن در پایه اول دبستان اجرا می شود امروز در مدرسه حضرت زینب (س) شهرستان بهمئی برگزار شد .

به گزارش " تابناک"کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس آموزش پرورش شهرستان بهمئی گفت : قرآن به عنوان کتاب راه و هدایت انسان ها می باشد و کتاب اصلی ما مسلمانان می باشد و توجه و عمل به دستورات این کتاب آسمانی ، از وظایف مربیان قرآن و آموزگاران و معاونان پرورشی است.
صادق جریده بیان کرد: کار کردن با دانش آموزان پایه اول دبستان زیبایی های خاص خود را دارد که با وجود سختی های آن نیازمند صبوری زیادی است و این پایه نیاز به همکاری شما اولیا محترم دارد و پیگیری و تلاش بیشتر شما باعث نتیجه ی بهتر برای فرزندانتان خواهد شد.

در ادامه این آئین ، صمد راغ ، آموزگار این پایه با توزیع کتاب های قرآن بین دانش آموزان و توضیح در مورد مطالب کتاب ، از داستان های قشنگ و زیبای آن صحبت کرد و با توجه به روش تدریس خاص آموزش آن که باید از فیلم های آموزشی با صوت و لحن زیبا استفاده کرد ، از اولیاء دانش آموزان خواست در این زمینه با برنامه های آموزشی آموزگار هماهنگ باشند.

در پایان با بریدن کیک این جشن توسط یکی از اولیا ، یک دانش آموز ، مدیر مدرسه و معاون پرورشی مدرسه ، به پایان رسید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار