امام جمعه موقت لارستان، گفت: ترامپ در سخنان خود نسبت به ملت ایران فحاشی و گستاخی کرده و ملت شریف ایران را ملتی تروریسم نامیده است در حالی که تروریسم خود آنها هستند زیرا همین آقای ترامپ در رقابت های انتخاباتی به خانم کلینتون که خود مادر داعش است گفت این خانم با سفر به صد کشور دنیا خواست داعش را جا بیاندازد.
کد خبر: ۵۱۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 22 October 2017
تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:حجت الاسلام محمد رمضانی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار با اشاره به بازگشایی مدارس، اظهار داشت: یکی از اساسی ترین وزارتخانه ها آموزش و پرورش است زیرا این وزارتخانه آماده کردن نیروی انسانی را بر عهده دارد و بزرگترین رسالت آن تربیت انسانها برای آینده کشور است.

وی افزود: آموزش و پرورشی موفق است که برعهده گرفتن مسئولیت ها و موقعیت های کاری آینده کشور و هنر زندگی کردن مومنانه را به کودکان و نوجوانان بیاموزد و معلمان ما باید به گونه‌ای به کودکان و نوجوانان آموزش دهند که آنها را همچون فرزندان خود به حساب بیاورند و سرنوشت آنها همانند سرنوشت فرزندانشان برای آنها مهم باشد زیرا این فرزندان امانت مردم در دست آنها هستند و همچنین معلمان نباید شاگردان را بار بر دوش خود حساب کنند که می خواهند هر چه زودتر این بار برداشته شود و از طرفی دیگر شاگردان نیز نباید معلم ها را بلای دوران کودکی خود بدانند یعنی رابطه آنها باید عاطفی باشد و اگر اینگونه باشد معلم الگو و سرمشق برای دانش آموزان خواهد بود.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه سالهاست مقام معظم رهبری دلسوزانه روی رشد جمعیت سالمند در ایران تأکید دارند و این موضوع ده ها سال بعد کشور را با تهدیدی جدی مواجه خواهد کرد، تصریح کرد: طبق سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۹۵ جمعیت ایران حدود ۸۰ میلیون نفر محاسبه شده است که حدود ۵۰% آنها آقا و ۵۰% خانم‌ها هستند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رشد جمعیت ما در سال ۶۵ یعنی ۳۰ سال قبل ۳.۹۱% بوده اما در سال ۹۵، به  ۱.۲۴% رسیده است، ادامه داد: نرخ باروری نیز به ۱٫۸ درصد کاهش پیدا کرده و این بدان معناست که اگر پدر و مادری دارای دو فرزند باشند و فوت کنند آن دو فرزند جایگزین آن پدر و مادر خواهند شد پس باید نرخ باروری حداقل ۲.۱% باشد و این حد جانشینی است.

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر اینکه وظیفه آموزش و پرورش است که نسل ها را برای آینده آماده کنند و به دختران ارزش مادری را بیاموزد و اینکه شاغل بودن یک خانم ضد ارزش نیست اما ارزش مادری فوق العاده است و به واسطه ارزش مادری  است که گفته اند بهشت زیر پای مادران است، ادامه داد: «برژینسکی» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در راهبردی گفته است به فکر حمله کردن به ایران نباشید زیرا آمارهای جمعیتی و تغییر نسل، همان اثر حمله نظامی را خواهد داشت زیرا می دانند که جمعیت در حال کاهش است پس جامعه نیاز دارد که مادران نسل‌های زنده و شاداب آینده را پرورش دهند.

وی با بیان اینکه مقامات آمریکایی در فضای معقول سیاسی تصمیم نمی‌گیرند و همین ترامپ چند روز گذشته سیگنال داده است و در راهبرد جدید خودش پایبندی ایران به برجام را تایید نکرده، خاطر نشان کرد: این فشارها شامل بازرسی‌های گسترده‌تر از مراکز نظامی است که هیچ کشوری اجازه آن را نمی دهد و همچنین اعمال محدودیت های بیشتر موشکی است.

امام جمعه موقت لارستان بیان کرد: ترامپ در سخنان خود نسبت به ملت ایران فحاشی و گستاخی کرده و ملت شریف ایران را ملتی تروریسم نامیده است در حالی که تروریسم خود آنها هستند زیرا همین آقای ترامپ در رقابت های انتخاباتی به خانم کلینتون که خود مادر داعش است گفت این خانم با سفر به صد کشور دنیا خواست داعش را جا بیاندازد.

وی با اشاره به اینکه که قرار بود ترامپ سپاه عزیز ایران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد اما تهدید فرماندهی کل سپاه مبنی بر اینکه سپاه هم متقابلاً ارتش آمریکا را همسنگ داعش تلقی خواهد کرد آنها را مجبور به عقب نشینی کرد، یادآور شد: ترامپ قدرت سپاه را خوب می‌داند و این همان سپاهی است که ملوانان به اصطلاح شجاع آمریکا مجبور شدند در مقابل این غیورمردان تسلیم شوند و زانو بزنند و دست روی سر بگذارند.

حجت الاسلام رمضانی با انتقاد از جعل خلیج فارس توسط ترامپ، گفت: ناو وینسنس که هواپیمای مسافربری ایران را هدف قرار داد و ۲۹۰ نفر از عزیزان این کشور را از آسمان به دریا ریخت به فرمانده این ناو مدالی اعطا کردند که بر روی آن نام خلیج فارس حک شده بود و همچنین سربازانی که در خلیج فارس کشته شدند بر روی سنگ قبرشان نام پرشین گلف حک شده است.

وی در پایان اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ملت ایران باید هوشیار باشند که اگر ترامپ بلاهت سیاسی خود را نشان داد از مکر آمریکای جنایتکار نباید غافل باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار