دبیر جشنواره بسیج و رسانه مازندران از آغاز ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 22 October 2017
به گزارش تابناک : سینا قربانی اظهار کرد: با اشاره به اینکه ارسال آثار به جشنواره بسیج و رسانه، آغاز شد، اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه مازندران در زمینه ترویج و تبیین نقش رسانه در جامعه، اقدام به برگزاری جشنواره استانی بسیج و رسانه کرده است. 
وی با بیان اینکه جشنواره بسیج و رسانه مازندران در 22 محور و بخش برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشنواره در محورهای اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی ایرانی، اسلامی،ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نقش باورهای دینی در جلوگیری از چالش‌های اجتماعی - آسیب‌های اجتماعی، سنت و آداب و رسوم دینی( نماز، روزه‌داری، خمس، زکات و امر به معروف و نهی از منکر)، حجاب و عفاف، تبیین شعار سال، اندیشه‌های امام و رهبری، استکبار ستیزی، سیاسی و اجتماعی برگزار می‌شود. 
دبیر جشنواره بسیج و رسانه مازندران خاطرنشان کرد: تمامی خبرنگاران شاغل در خبرگزاری‌ها، نشریات و پایگاه‌های خبری مازندران می‌توانند در جشنواره شرکت کنند. 
قربانی با اشاره به اینکه هر خبرنگار می‌تواند در دو بخش شرکت کرده و در هر بخش فقط سه آثار ارسال کند، گفت: آثار ارسالی باید از تاریخ 14 آبان ماه 96 تا 14 مهر ماه 97 در رسانه‌ها منتشر کرده باشد. 
وی در پایان گفت: علاقه‌مندان باید فایل آثار خود را یا به‌صورت gpj و یا pdf به آدرس ایمیل J.basijvarasane@gmail.com ارسال کنند.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار