مراسم آغاز رسمی و جشن آموزش قرآن ویژه دانش‌آموزان پایه اول دبستان در مدرسه حضرت زینب(س) مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 22 October 2017
به گزارش تابناک : در این مراسم دانش‌آموزان پایه اول به اجرای سرود و همخوانی قرآنی پرداختند و از معلمان پایه اول دبستان که در امر آموزش تخصصی همکاری دارند، تجلیل به عمل آمد.
شروع آموزش رسمی قرآن ویژه دانش‌آموزان اول ابتدایی در مشهد
در بخشی از این مراسم ابوالحسن حقیقی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز مراسم آغاز رسمی آموزش قرآن به دانش آموزان پایه اول دبستان به نمایندگی از ۱۳۰ هزار دانش‌آموز پایه اول ابتدایی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.
حقیقی با بیان اینکه با بهره‌گیری از کلام الهی، آموزش قرآن را به همت معلمان ابتدایی آغاز می‌کنیم، زیرا قرآن کتاب هدایت بشر است، اضافه کرد: قرآن برای ما نازل شده تا با استفاده از آن بتوانیم زندگی اسلامی داشته باشیم و از قصص قرآن عبرت بگیریم و امروز بتوانیم به عنوان یک شهروند نمونه که با آداب اسلامی آشناست، زندگی خوبی داشته باشیم.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: انس با قرآن رویکرد اصلی آموزش ابتدایی است و در این مسیر رسیدن به سبک زندگی اسلامی از اهدافی است که باید به آن توجه کنیم.
شروع آموزش رسمی قرآن ویژه دانش‌آموزان اول ابتدایی در مشهد
حقیقی با بیان اینکه باید حیات طیبه را مدنظر قرار داد، عنوان کرد: حیات طیبه در سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش مورد تأکید قرار گرفته است و از همین رو وقتی می‌توانیم در مسیر حیات طیبه به‌خوبی گام برداریم که قرآن به عنوان چراغ و راهنمای بشر را دوست بداریم و از هدایت‌های آن بهره ببریم.





منبع : ایکنا 
برچسب ها: آموزش قرآن ، شهر مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار