عضو شورای شهر اهواز:
عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به حادثه ریزش کوه صبح امروز در کوی رمضان اهواز گفت: هر لحظه ممکن است که حادثه مشابهی در این منطقه رخ دهد و هیچ اطمینانی نیست که کودکان در این منطقه حداقل تا صبح فردا زنده بماند.
کد خبر: ۵۱۲۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 22 October 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، فتح‌الله حاجتی در جریان بازدید از محل حادثه ریزش کوه بر دو باب منزل مسکونی در خیابان چهار کوی خالدی اهواز که صبح امروز رخ داد، اظهار کرد: ساعت 9 صبح متوجه وقوع این حادثه شدم و بلافاصله با شهرداری، معاون خدمات شهری شهرداری و اعضای شورا تماس گرفتم. 
  
وی ادامه داد: این فاجعه را به بازماندگان حادثه امروز تسلیت می‌گویم. ما به جز مردم بدهکار هیچ کس دیگر نیستیم و به مردم اطمینان می‌دهم که حادثه امروز پیگیری خواهد شد. همانطور که از زمان آغاز به کار شورای پنجم به جد پیگیر این موضوعات بودیم. 
  
این عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: هر لحظه امکان دارد که بقیه منازل این منطقه تخریب شود. هیچ اطمینانی وجود ندارد که کودکی در این منطقه حداقل تا صبح فردا زنده بماند زیرا هر ثانیه ممکن است حادثه‌ای مشابه حادثه صبح امروز رخ دهد. 
  
حاجتی ادامه داد: قطعا برای تعیین تکلیف و رسیدگی به وضعیت این منطقه، جلساتی با شهردار و سایر مسئولان خواهیم داشت. ما نباید دنبال مقصر بگردیم. البته در عین حال مردم باید، پیگیر مطالبات خود باشند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار