مدیرعامل هلال احمر استان اردبیل مطرح کرد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در مهرماه امسال به دو هزار و ۲۰۲ نفر حادثه دیده در حوادث مختلف استان اردبیل توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد.
کد خبر: ۵۱۲۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷ 22 October 2017

به گزارش تابناک اردبیل، بهرام غیبی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در مهرماه امسال به دو هزار و 202 نفر حادثه دیده در حوادث مختلف استان اردبیل توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد که این افراد در 58 فقره حادثه، گرفتار شده بودند.

وی بیان کرد: در این حوادث 159 نفر مصدوم شده بودند که 47 نفر آنها توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به صورت سرپایی درمان، 41 نفر به مرکز درمانی انتقال و 131 نفر هم اسکان داده شدند و خدمات لازم برای این تعداد از افراد در سطح استان اردبیل ارائه شده است.

غیبی با بیان اینکه در طول این مدت به دو هزار و 29 نفر هم خدمات‌رسانی و امدادرسانی شده است، تصریح کرد: از این تعداد به یک هزار و 739 نفر خدمات کنترل فشار خون و تست قند خون در پایگاه‌های تدارک دیده شده در روزهای تاسوعا و عاشورا ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به 102 نفر در برف و کولاک، 7 نفر در حوادث جاده‌ای، 179 نفر در سیل و آبگرفتگی و یک نفر گرفتار شده در کوهستان امدادرسانی شد که تلاش و جدیت بر این بوده تا امدادرسانی و خدمات‌رسانی‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و به بهترین نحو انجام شود.

وی با اشاره به امکانات و نیروهای به کار گرفته شده برای امدادرسانی در طول مهرماه افزود: 125 تیم عملیاتی، 571 نفرروز نیروی عملیاتی، 86 دستگاه ‌روز آمبولانس، 3 دستگاه خودروی ست نجات، 36 خودروی کمک‌دار و یک دستگاه بالگرد هوایی در این مدت برای امدادرسانی به کار گرفته شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار