عضو کمیته فنی استقلال گفت: شرایط استقلال نسبت به پرسپولیس قبل از دربی بهتر است.
کد خبر: ۵۱۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 23 October 2017
به گزارش تابناک : محمد نوری با اشاره به پیروزی آبی پوشان مقابل نساجی در جام حذفی اظهار داشت: قبل از دربی پیروزی روحیه بخش و خوبی به دست آوردیم و این نتیجه به تیم کمک می‌کند تا با شرایط بهتری وارد دربی شویم. 

وی افزود: از نتیجه که بگذریم، از این خوشحالیم که هواداران هم از روند تیم و بازی که مقابل نساجی ارائه داد خوشحال و راضی بودند. رضایتمندی هوادار از هر اصلی برای ما مهم تر است. 

عضو کمیته فنی آبی پوشان در ادامه در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال که روز پنجشنبه این هفته برگزار می شود، بیان داشت: در مقایسه شرایط دو تیم، به این نتیجه می‌رسیم که شرایط استقلال قبل از دربی از پرسپولیس بهتر است و وینفرد شفر شانس پیروز شدن در این بازی را دارد. 

نوری با اشاره به خبر منتشر شده در خصوص محرومیت وریا غفوری از سوی کمیته اخلاق تصریح کرد: نمی‌دانم صحت و سقم این خبر در چه حدی است، اما اگر درست باشد و غفوری محروم شده باشد قدری دور از انصاف است. چون نباید یک بازیکن را قبل از احضار و  شنیدن دفاعیاتش محروم کرد. نمی‌دانم جرم و گناه غفوری چیست، اما این را می‌دانم که او از تاثیرگذار ترین بازیکنان این روزهای ما است و حتی اگر این خبر کذب هم باشد باز هم انتشار آن قبل از دربی به ما ضربه زده است.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: در حال حاضر محسن مسلمان آنقدر افت کرده که برانکو او را در لیست ۱۸ نفره خودش هم قرار نمی‌دهد، اما غفوری بازیکن تاثیرگذاری در تیم ما به حساب می‌آید و این محرومیت‌ها در صورتی که صحت داشته باشد به ضرر استقلال است. آن هم درست در فاصله کمتر از یک هفته مانده به دربی بزرگ پایتخت. 





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار