عضو هیات رییسه فراکسیون مستقلین گفت: به نظر می‌رسد دولت در شرایت خاص و با توجه به معذوراتی آقای غلامی را معرفی کرده است و بالاخره دولت باید نظر همه مراکز قدرت را به خصوص مراجع را جلب کند.
کد خبر: ۵۱۳۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 23 October 2017
به گزارش تابناک : غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو هیات رییسه فراکسیون مستقلین پیرامون دو وزیر پیشنهادی نیرو و علوم به مجلس گفت: نمی‌توانم نظر فراکسیون را قبل از بررسی و نشست با دو وزیر مشخص مطرح کنم. 

او ادامه داد: به نظر شخص من باید به خواسته دانشگاهیان در انتخاب وزیر علوم بسیار توجه کرد. آن‌ها متولیان اصلی این وزارت‌خانه هستند. من شخصا در دانشگاه‌ها حضور داشتم و زحمات دانشجویان و دانشگاهیان را برای دولت آقای روحانی شاهد بودم. ضمن احترام به رییس جمهوری که وزرای پیشنهادی خود را برای تصدی دو وزارت علوم و نیرو معرفی کرده‌اند معدل نظر دانشگاهیان برای انتخاب و تایید وزیر علوم برایم بسیار مهم است. 

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه «در حال حاضر معدل جامعه دانشگاهی برای آقای غلامی مورد قبول نیست» گفت:  او می‌تواند در این فرصتی که دارد در فراکسیون حاضر شود و از خودش دفاع کند و ضمن اینکه من همه این موارد را جز به جز مطرح می کنم و از آقای غلامی پاسخ می‌خواهم و او هم باید ما را قانع کند که چرا جامعه دانشگاهی اینقدر نسبت به معرفی شما گارد و اعتراض دارد؟

او متذکر شد: گفته می‌شود که آقای غلامی حامی سیاست‌های دولت نیست و تشکل‌های دانشجویی اعتراضات زیادی دارند٫ من فکر می‌کنم که گزینه‌های خیلی بهتری برای معرفی وزارت علوم دراختیار آقای روحانی بود٫ به نظر می‌رسد که دولت در شرایت خاص و با توجه به معذوراتی آقای غلامی را معرفی کرده است و بالاخره دولت باید نظر همه مراکز قدرت را به خصوص مراجع را جلب کند.

 عضو هیات رییسه فراکسیون مستقلین با تاکید برینکه «به شخصه انتظار داشتم که دولت وزیر زن معرفی کند» گفت: اینکه  الان امارات ۹ وزیر زن دارد و ما ما یک وزیر زن در کابینه نداریم جای تاسف دارد. من گله مند هستم که ما چطور یک وزیر زن نداریم و آنوقت یک زن بلوچ در امارت می‌تواند متصدی یک وزارت خانه شود. 

جعفرزاده ایمن آبادی پیرامون پیرامون  وضعیت آقای اردکانیان گزینه پیشنهادی وزارت نیرو گفت: آقای اردکانیان وضعیت خوبی دارد و به طور کلی مقبول است. به هر حال جلسه فراکسیون پیرامون بررسی وزارای پیشنهادی با حضور آن‌ها چهارشنبه هفت صبح است.





منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار