مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان:
در فضایی زندگی می کنیم که حوزه فرهنگ قدرت بالایی دارد؛ بخشی از نظام سرمایه داری در دنیا قدرت فرهنگی است و یکی از مصادیق آن زبان هنر هست.
کد خبر: ۵۱۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 23 October 2017
به گزارش مهر _ منطقه خوزستان، صادق کریمی کیا شامگاه یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه هنری خوزستان در سینما بهمن اهواز اظهار کرد: در فضایی زندگی می کنیم که حوزه فرهنگ قدرت بالایی دارد؛ بخشی از نظام سرمایه داری در دنیا قدرت فرهنگی است و یکی از مصادیق آن زبان هنر هست.

وی افزود: از فضای مجازی و تولیدات محتوایی تا فیلم و سریال نیز همه از جمله مصادیق قدرت فرهنگی هستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حقیقت حوزه مقاومتی را در عرصه نظام جهانی شروع کرد، گفت: حوزه هنری بر اساس ارزش ها و الگوهای اسلامی از اول انقلاب حوزه مقاومت و شکل جدیدی از هنر را ارائه کرده است.

کریمی کیا با اشاره به اینکه فعالیت های علاقمندانه مردم در اربعین و خدمات رسانی به زائران حسینی یکی از فرهنگ های اصلی خوزستان است، گفت: خوزستان در همه حوزه ها به ویژه دفاع مقدس سرلوحه کشور است.

وی در پایان با اشاره به اینکه انشالله آنچه در حوزه فرهنگ زیبنده خوزستان است را به کشور ارائه دهیم، ادامه داد: در حوزه استانداری نیز در حد امکان به صورت مالی پشتیبانی و حمایت خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار