دستگاه قضایی استان خراسان رضوی در راستای صیانت از حقوق عامه به بحث آلودگی هوا مشهد وررود کرده و در نظر دارد طرح جایگزینی تاکسی‌های برقی در اطراف حرم مطهر رضوی در مشهد را پس از بررسی تمامی جوانب امر آن، اجرایی و عملیاتی کند.
کد خبر: ۵۱۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 23 October 2017

به گزارش تابناک : سید امیر مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی در جلسه شورای مدیران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: بنا داریم هر هفته یکی از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان خراسان رضوی را به همراه قضات مورد بازدید قرار داده و با مسائل و مشکلات آنها از نزدیک آشنا شویم.

این مقام قضایی بیان کرد: همچنین طرح سالم‌سازی پارک‌ها را نیز در دستور کار داریم و بنا داریم در شروع این طرح در هر منطقه ۱ پارک مهم را بصورت پایلوت سالم‌سازی کنیم.

در ادامه این جلسه محمد بخشی‌محبی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای مرکز استان خراسان رضوی گفت: قصد  داریم طی جلسه ای با مسئولین ذیربط مسائل و راهکار‌های پیشگیری از آلودگی هوا را بررسی کنیم.

محمد بخشی‌محبی با اعلام این خبر گفت: بحث آلودگی هوا در کلان شهر مشهد رفته رفته به یکی از چالش‌های جدی تبدیل می‌شود لذا تصمیم داریم طی جلسه با مسئولین شهری و سایر ارگان‌های مرتبط، طرح جایگزینی تاکسی‌های برقی در اطراف حرم مطهر رضوی در مشهد را پس از بررسی تمامی جوانب امر آن، اجرایی و عملیاتی کنیم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه حفظ حقوق عامه نیز گفت: حقوق عامه در قانون بسیار مورد تاکید قرار گرفته و باید توجه ویژه‌ای به آن شود و یکی از مواردی که در این مورد راهگشا است همکاری تمامی ادارات با یکدیگر است.

وی در ادامه گفت: طی جلسه‌ای که با دادستان کل و با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی و نیرو برگزار شد ضمن ارائه گزارش‌های لازم و تبادل نظر به دلیل اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع تصرفات اراضی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم مرکز استان تقدیر شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: باید سعی کنیم کار‌ها را مردمی پیش برده و از ظرفیت سمن‌ها در جهت پیشبرد اهداف سازمانی استفاده کنیم.

بخشی محبی خاطرنشان کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم مرکز استان خراسان رضوی در حال پیگیری جهت تعطیلی معادن غیر مجاز است و صرفا معادنی که پیوست زیست محیطی داشته باشند امکان فعالیت دارند. همچنین از دیگر برنامه‌های این معاونت را تبدیل دیوار‌های خالی شهر به دیوارنویسی‌هایی با اشعار فردوسی قید کرد.

 






منبع : شهرآرا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار