دادستان البرز گفت: حضور دستفروشان و فروشندگان سیار در سطح شهرستان الوند یکی از مشکلات این شهرستان است که باید با اهتمام شهرداری و شورای شهر حل شود.
کد خبر: ۵۱۳۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 23 October 2017
به گزارش تابناک : محمود محمودخانی روز دوشنبه در دیدار با شهردار، مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر الوند افزود: از شهرداری و مدیریت جدید شرکت شهرصنعتی البرز انتظار می رود با جذب سرمایه گذار و واگذاری سوله ها و فضای خالی موجود در شهرصنعتی البرز به دستفروشان و فروشندگان سیار نسبت به رونق تولید و اشتغال در این شهرستان اقدام کنند.
وی اضافه کرد: شهرداری و سازمان های تابعه آن باید ضمن رعایت قوانین و مقررات و به صورت منسجم و هماهنگ در جهت حل مشکلات شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان اقدام کنند.
دادستان البرز با اشاره به اینکه تصفیه خانه آب شهرصنعتی البرز مشکلات زیادی را به لحاظ زیست محیطی و بهداشتی برای شهروندان ایجاد کرده است، افزود: با توجه به بازدید صورت گرفته و راهکارهای ارائه شده از سوی یک شرکت خارجی، حل این مشکل مقدور بوده و شهرداری الوند و اداره آب و فاضلاب شهرستان البرز باید در کنار شرکت شهرصنعتی البرز جهت حل این معضل همکاری نمایند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در مسائل کلان و امور شهری نگاه ما حمایت از مجموعه شورای شهر و شهرداری جهت خدمات رسانی به مردم است که در این خصوص از هیچگونه همکاری دریغ نخواهیم کرد.
شهرستان البرز با مرکزیت شهر الوند در 10 کیلومتری مرکز استان قزوین واقع شده است.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار