توسط آتش‌نشانان
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش سوزی یک واحد تجاری در میدان پیروزی سمنان با اقدام به موقع تیم اعزامی ایستگاه شماره 2 و4 مهار شد.
کد خبر: ۵۱۳۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 23 October 2017
به گزارش تابناک سمنان، سعید اسماعیل‌پور امروز درگفت‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: آتش‌سوزی یک واحد تجاری در میدان پیروزی بامداد امروز با اقدام به موقع تیم اعزامی ایستگاه شماره 2 و4 مهار شد.

وی در تشریح حادثه فوق که به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود تشریح کرد. در این واحد که 50 سیلندر گاز مایع و 3 خودرو سواری و مقادیری زیادی ایزوگام و رنگ ، تینر خودرویی و لوازم قابل اشتعال بود با هوشیاری و درایت آتش نشانان حریق مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت ها و خسارت بیشتر جلوگیری بعمل آمد.

وی با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله از اعزام 3 دستگاه خودرو به همراه 9 نفر آتش نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد : حادثه میدان پیروزی در ساعت 5:33 دقیقه بامداد به سامانه 125 اعلام و خوشبختانه به دلیل خلوت بودن مسیر و ساعت حادثه ،آتش نشانان در کمتر از دو دقیقه خود را به محل حادثه رساندند وقبل از کوچکترین انفجاری آتش را مهار کردند.به گفته مالک و مشاهدات در آنجا 50 سیلندرگاز مایع پر و سه خودرو بود که انفجار آنها میتوانست فاجعه ای را رقم بزند.

رییس سازمان آتش نشانی سمنان در نحوه توضیح امدادرسانی این حادثه تشریح کرد : تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که شعله های آتش از درب ورودی این واحد صنفی زبانه می کشد که نیروها با بررسی دقیق ترشرایط محل حادثه و با بستن دستگاه های تنفسی به واحد مذکور وارد حریق را مهار و سیلندر های گاز را خارج و پس از ایمن سازی و لکه گیری کامل و دادن توصیه های لازم به عملیات خود پایان دادند.
برچسب ها: آتش سوزی ، آتش نشانان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار