فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پرخطر 40 خرده فروش مواد مخدر و معتاد پرخطر در این شهرستان دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۱۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 24 October 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ 'حسین بیات مختاری' افزود: در این طرح که در مناطق 14معصوم، ابراهیمی، مرتضی آباد، 30 متری و شهید بهشتی نیشابور اجرا شد، پس از ردزنی های پلیسی و اطلاعاتی با حضور 12 تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر، یکان امداد ، پلیس امنیت عمومی، آگاهی و کلانتری های درون شهری در چند عملیات ضربتی 11 خرده فروش و 29 معتاد پرخطر بازداشت شدند. 
وی با اشاره به کشف 2 کیلو و 502 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از این افراد، گفت: متهمان موادفروش به دادسرا معرفی و افراد معتاد با هماهنگی مقام قضایی به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند. 

* دستبند پلیس بر دست سارقان مغازه موبایل فروشی 
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با تلاش پلیس آگاهی این شهرستان سارقان حرفه ای یک مغازه موبایل فروشی دستگیر و بیش از 80 میلیون ریال اموال سرقتی از آنان کشف شد.
سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: این افراد اقدام به سرقت از یک مغازه موبایل فروشی در خیابان 15 خرداد نیشابور کرده بودند که در بررسی های به عمل آمده مشخص شد سارقان شبانه با نفوذ به داخل مغازه، 15 دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی گوشی تعمیری، 12 عدد فلش و... مجموعا به ارزش تقریبی 80 میلیون ریال را سرقت کرده اند. 
وی تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت با استفاده از سرنخ های برجای مانده به فردی 28 ساله و سابقه دار ظنین شدند که پس از دستگیری، در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی گوشی تلفن همراه سرقتی به همراه برخی لوازم جانبی آنرا کشف کردند. 
وی بیان کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی با کمک و همدستی دوست 27 ساله اش اعتراف کرد که دیگر همدست وی نیز دستگیر شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.
مرکز شهرستان نیشابور در 135 کیلومتری غرب مشهد واقع است.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار