فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۷۰ درصد قتل‌های استان کرمان غیر امنیتی هستند.
کد خبر: ۵۱۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 25 October 2017
سردار رضا بنی‌اسدی‌فر امروز در نشست ارتباط مستقیم مسئولین انتظامی استان کرمان با مردم شهرستان زرند با بیان اینکه 70 درصد قتل‌های استان کرمان غیر امنیتی هستند، اظهار‌داشت: از آموزه‌های دینی ما امر به معروف و نهی از منکر است و ما نباید به حوزه دین بی‌توجه باشیم.

وی بیان کرد: یکی از اهدافی که نیروی انتظامی دنبال می‌کند ترویج حماسه حسینی در جامعه است و ائمه ما باید از ماه محرم و صفر برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده کنند.

رئیس پلیس استان کرمان با اشاره به تلاش همکارانش در راستای ایجاد نظم و امنیت و رفاه و آسایش مردم گفت: همکارانم در نیروی انتظامی با استفاده از تجارب گذشتگان و با به‌روزرسانی دانش فنی خود، از هیچ کوششی برای رفاه و آسایش مردم دریغ نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: اقدامات پرسنل نیروی انتظامی موجب شده در استان کرمان در حوزه‌ مدیریتی کمترین چالش را داشته باشیم.

بنی‌اسدی‌فر افزود: در کنار بسیاری از پرونده‌هایی که در دست نیروی انتظامی است یک مشاور فرهنگی گذاشته‌ایم که 55 درصد پرونده‌ها با این کار حل شده‌اند.

وی با اشاره به بالا رفتن آمار طلاق در سطح استان کرمان، گفت: اگر وضعیت مطلقه‌های ما به اینگونه باشد در آینده با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار