مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش درکرمانشاه برگزار می شود.
کد خبر: ۵۱۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 26 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،سروان نورمراد جعفری مسئول روابط عمومی قرارگاه منطقه ای ارتش در غرب کشور ، با اشاره به سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش به کرمانشاه، اظهار کرد: امیر دریادار سیاری روز یکشنبه(هفتم آبان)در بدو ورود به کرمانشاه با حضور در مزار شهدا، به شهدای والامقام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان ادای احترام می کند.

وی حضور در مراسم مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش را از دیگر برنامه های فرمانده نیروی دریایی ارتش عنوان کرد و گفت: در این برنامه که در تالار گل نرگس برگزار می شود، از خانواده شهدای نیروی دریایی و کارکنان نیروی دریایی در غرب کشور تجلیل خواهد شد.

جعفری با اشاره به نامگذاری میدان نیایش کرمانشاه به نام میدان نیروی دریایی با مساعدت شهردار کرمانشاه، گفت:  فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در این میدان از گنجینه عرفان 
شهدای نیروی دریایی و ماکت ناوشکن جماران رونمایی خواهد کرد.

وی سخنرانی در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و امضاء تفاهم نامه با رییس این دانشگاه را از دیگر برنامه های سفر فرمانده نیروی دریایی ارتش به کرمانشاه عنوان کرد.

جعفری گفت: فرمانده نیروی دریایی ارتش در این سفر همچنین با نماینده ولی فقیه رد استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار خواهد کرد.





منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار