مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و یازدهمین نمایشگاه فلزات از سوم تا ششم آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا می شود.
کد خبر: ۵۱۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ 26 October 2017
به گزارش تابناک : احسان ارکانی با اشاره به برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و دوازدهمین نمایشگاه اتوماسیون صنعتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا می شود. 
وی ادامه داد: یازدهمین نمایشگاه معدن و صنایع وابسته، سیزدهمین نمایشگاه ماشین آلات راه سازی و حمل و نقل، سنگ نما و تزئینی و یازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات، فولاد و متالورژی نیز همزمان با یازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات برگزار خواهد شد. 
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با اشاره به حضور فعال شرکت های تخصصی در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه های تخصصی بیش از ١٢٠ شرکت داخلی و خارجی در قالب ١٠٠ غرفه و در فضایی به مساحت ١٠ هزار متر مربع محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند، سال گذشته نیز ١٢١ شرکت داخلی و ٢١ نماینده خارجی در این نمایشگاه شرکت کردند.
ارکانی افزود: امسال هم ٢۵ نماینده خارجی از کشورهای تایوان، چین، ترکیه و هلند در این نمایشگاه های تخصصی حضور می بایند. 
وی به زمینه های فعالیت نوزدهمین نمایشگاه صنعت، معدن و فلزات اشاره و اظهار کرد: شرکت های حاضر در این نمایشگاه، دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی، ابزارآلات، اتوماسیون صنعتی، ماشین آلات معدنی و راهسازی معدن و صنایع معدنی، سنگ، فلزات و فولاد را در معرض دید عموم قرار می دهند. 
وی همچنین از برگزاری نخستین همایش معدنی پی جوئی تا استخراج در حاشیه نمایشگاه معدن خبر داد. 
گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و یازدهمین نمایشگاه بین المللی فلزات از سوم تا ششم آبان ماه و از ساعت ١۶ تا ٢٢ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برای بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر است.








منبع : نخست نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار