بر اساس اخبار رسیده یکی از مجروحان حادثه در بیمارستان گلستان جان سپرد.براین اساس آمار کشته شدگان حادثه انفجار گاز در کوی رمضان اهواز به چهار نفر رسید .
کد خبر: ۵۱۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳ 28 October 2017
عملیات آواربرداری برای یافتن اجساد احتمالی همچنان ادامه دارد .چهارنفر نیز در بیمارستان گلستان تحت درمان قرار دارند.

بر همین اساس، رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان در باره جزئیات این حادثه، اظهار کرد: در حادثه انفجار کپسول گاز در یک منزل مسکونی در کوی رمضان اهواز که حوالی ساعت 21 امشب رخ داد و منجر به تخریب سه باب منزل مسکونی شد، انتقال سه مصدوم به مراکز درمانی توسط فوریت‌های پزشکی انجام شد.

وی ادامه داد: این سه مصدوم سه عضو خانواده بهزادی بودند که یکی از آن‌ها دچار ضربه مغزی شده بود که به بیمارستان گلستان منتقل شد و دو مصدوم دیگر به بیمارستان امیرالمومنین انتقال یافتند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان افزود: ممکن است این حادثه مصدومان دیگری هم داشته که توسط مردم یا دیگر دستگاه‌های امدادی به مراکز درمانی یا بیمارستان‌ها منتقل شده باشند.

میرخشتی بیان کرد: در این حادثه یکی از آتش‌نشانان نیز به علت گازگرفتگی دچار مشکل تنفسی شد و توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافت. همچنین یک مرد که در حال تماشای حادثه بود به علت فشار عصبی به مشکل قلبی دچار و به بیمارستان منتقل شد.

وی عنوان کرد: اجساد دو جان‌باخته این حادثه که یک زن و یک مرد بودند توسط فوریت‌های پزشکی از محل حادثه منتقل شد.


آواربرداری ادامه دارد 

همچنین مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان از ادامه عملیات آواربرداری در کوی رمضان اهواز خبر داد.

مجتبی طحان، با اشاره به حادثه انفجار کپسول گاز در کوی رمضان اهواز و تخریب سه باب منزل مسکونی اظهار کرد: شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر وجود افراد دیگر زیر آوار وجود دارد و حتی برخی اهالی از وجود یک نوزاد چندماهه زیر آوار خبر می‌دهند. این بحث نیز از سوی برخی مطرح شده است که یکی از خانه‌های حادثه‌دیده مهمانانی داشت و ممکن است مهمانان آن خانه زیر آوار باشند.

طحان ادامه داد: بنابراین عملیات آواربرداری هم به منظور حصول اطمینان از نبود هیچ فردی زیر آوار یا امدادرسانی به افراد محبوس احتمالی و همچنین پاکسازی کامل محل همچنان ادامه دارد.

اسامی کشته شدگان و مجروحان 

 بر اساس اعلام برخی منابع،  اسامی مصدومین حادثه انفجار گاز در منطقه کوی رمضان اهواز به شرح زبر است:

امین بهزادی (اعزام به بیمارستان گلستان اهواز)

ایمان بهزادی (درمان در محل)

راضیه بهزادی (انتقال به بیمارستان)

شنبه بارانی (حمله قلبی به علت مشاهده حادثه)

احمد محمودی( از نیروهای آتش نشانی  اهواز که دچار خفگی ناشی از دود و تنگس نفس گردید.

سه نفر اول از اعضای یک خانواده می باشند.

این حادثه تاکنون چهار نفر خانم و آقا بنام های علی حزاوی پور، هاجر حزاوی پور ، محمد جمالپور و ماه نساء محمودی، کشته برحا گذاشت.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار