کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: غبارآلودگی در شهرهای بزرگ این استان برای روزهای پیش رو و در تمام ساعات شبانه روز پیش بینی می شود.
کد خبر: ۵۱۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 30 October 2017
به گزارش تابناک : زهرا مبشری روز دوشنبه افزود: به دلیل آلایندگی هوا و نبود بارش در شرایط کنونی غبارآلودگی که طی روزهای اخیر در خراسان رضوی پدیدار شده همچنان ادامه خواهد داشت.
وی همچنین از افزایش ابرناکی هوا از امروز هفتم آبان تا روز چهارشنبه آتی بدون پیش بینی باران در مناطق مختلف خراسان رضوی خبر داد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: میانگین دمای شبانه و روزانه هوا در مناطق مختلف استان نیز طی چند روز آینده تغییر محسوسی ندارد بطوری که بیشینه دمای هوا در مشهد طی این مدت بین 29 و 30 درجه در نوسان است. کمینه دمای هوای مشهد نیز برای شبهای آتی 13 درجه پیش بینی شده است.
وی همچنین از وزش باد به نسبت شدید در نوار شرقی و بخشهای جنوبی خراسان رضوی همراه با گرد و خاک تا پایان هفته جاری خبر داد.
قوچان با حداقل دمای هفت درجه و سرخس با حداکثر دمای 37 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول 24 ساعت گذشته بوده اند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار