مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هفته های فرهنگی شهرستانهای این استان با هدف تولید جریان فرهنگی غنی مبتنی بر فرهنگ استان و تقویت هویت و انسجام فرهنگی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۱۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 31 October 2017
به گزارش تابناک : سید سعید سرابی روز سه شنبه در کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی خراسان رضوی افزود: هفته های فرهنگی از هفته دوم آذر ماه برگزار می شود که در این راستا حدود 25 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
وی اظهار کرد: برنامه های عملیاتی این اداره کل در 2 محور توسعه و بهبود فرهنگ عمومی و توسعه و بهبود سرمایه اجتماعی تدوین شده و مواردی نیز برای توجه بیشتر و درخواست توجه از سوی دستگاه های عضو در کارگروه استخراج شده است.
وی انجام هماهنگی با نهاد عمومی کتابخانه های استان برای ایجاد کتابخانه سیار در حاشیه شهر و همکاری با آموزش و پرورش برای آموزش تخصصی هنر در مدارس با همکاری آموزشهای آزاد هنری را از جمله این درخواستها ذکر کرد.
سرابی گفت: همچنین باید با هماهنگی و همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برای انجام فعالیتهای قرآنی به خصوص در حاشیه شهر توجه شود و کانونهای فرهنگی هنری مساجد نیز به منظور راه اندازی و تقویت حوزه های فرهنگی و اجتماعی در مناطق حاشیه نشین حمایت شوند.
وی همچنین بر رشد و ارتقای اعتبارات فرهنگی هنری با توجه به مقتضیات استان از سوی سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد. 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: خشونت رتبه اول را در مقوله آسیبهای اجتماعی این استان به خود اختصاص داده است. 
سید کمال حسینی افزود: رسانه ها با اطلاع رسانی و آگاه سازی نقش مهمی در کاهش آسیبهای اجتماعی به ویژه خشونت دارند.






منبع  : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار