برگزیدگان سوگواره هنرهای عاشورایی در شهرکرد با حضور جمعی از مسئولین، هنرمندان، هنرپژوهان و عموم مردم تجلیل شدند.
کد خبر: ۵۱۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 01 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مجتبی بیگی در اختتامیه دومین سوگواره هنرهای عاشورایی در شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: بیش از یک هزار و 460 اثر در دو بخش عکس و پوستر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از این تعداد یک هزار و 370 اثر در بخش عکس و 90 اثر در بخش پوستر بوده است.
مسئول بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چهار داور برجسته استان داوری این امر را انجام دادند، خاطرنشان کرد: داوری این دوره سوگواره عاشورایی در دو مرحله انجام گرفت و 60 اثر به مرحله نهایی راه یافتند.
این مقام مسئول با بیان اینکه آثار ارسال شده به این جشنواره از کیفیت و زاویه دید مطلوبی برخوردار بودند عنوان کرد: برگزاری این جشنواره‌ها به هنرمندان ما کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت خود را بیابند و در آثار بعدی خود از این نکات استفاده کنند.
کلید سومین سوگواره عاشورایی خورده شد که امیدواریم هنرمندان بیشتر با آثار قوی‌تر در این جشنواره حضور پیدا کنند.
قابل ذکر است در بخش عکس؛ امین رضایی از خمینی شهر رتبه برتر، مجید خالقی مقدم از خلخال رتبه دوم، و آقایان احمد تاجی و مسعود غلامی به صورت مشترک رتبه سوم را به خود اختصاص داند.
همچنین در بخش پوستر آقایان پدرام فرخنیا، جلال صابری و محمد رسول عسگری به ترتیب رتبه اول تا سوم شدند.
گفتنی است احسان جزینی، اردلان حسنعلی‌زاده، فائزه کابلی، کیوان جعفری، نیلوفر رخشان، احمد ریاحی، میثم اسدی اردلی در بخش عکس و الهام جهانفرد و فاطمه السادات موسوی در بخش پوستر به عنوان شایسته تقدیر تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار