معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران
دو هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران با کمک خیران در ایام اربعین حسینی در قالب طرح شوق زیارت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 02 November 2017
 به گزارش تابناک مازندران، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با توجه به اجرای برنامه‌های زیارتی برای مددجویان تحت حمایت گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای مددجویان یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های این نهاد برای تقویت ایمان و اعتقاد خانوار‌های تحت حمایت است.
 
 به گزارش خبرنگار ما ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه با بیان اینکه سفر‌های زیارتی و سیاحتی مددجویان با هدف تقویت باور‌های دینی و ارج نهادن به خانوار‌های نیازمند و تحت حمایت انجام می‌شود، افزود: ۲ هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد مازندران با کمک خیران در ایام اربعین حسینی در قالب طرح شوق زیارت به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه طرح "شوق زیارت" یکی از طرح‌های مهم این نهاد است افزود: نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده اند در طول سال شناسایی و ساماندهی شده وبا کمک خیران امکان سفر آن‌ها به اماکن زیارتی در قالب این طرح فراهم می‌شود.
 
حجت الاسلام عالیشاه گفت: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعزام مددجویان به اماکن زیارتی تقویت باور‌های دینی، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در میان خانواده‌های تحت حمایت است.
 
وی با قدر دانی از همراهی مردم نوعدوست مازندران گفت: مردم این استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #۲*۵*۰۱۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی واریز و برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح حسنه با کمیته امداد مشارکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار