معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، دانش آموزان این استان مزار شهدای البرز را گلباران و عطر افشانی کردند.
کد خبر: ۵۱۸۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶ 02 November 2017
به گزارش تابناک : مسعود مهران نیا روز پنجشنبه افزود: دانش آموزان البرزی با حضور در 45 گلزار شهدا در مناطق شهری و روستایی این استان بار دیگر با امام ، شهدا و ولایت تجدید میثاق کردند.
وی با اشاره به اینکه این آیین معنوی به صورت متمرکز و غیر متمرکز در مدارس نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز برگزار شده است ، یادآور شد: دانش‌آموزان با حمل دست نوشته‌هایی چون راهت ادامه دارد ای شهید در گلزار شهدای استان حضور پیدا کردند و ضمن قرائت فاتحه و تلاوت آیاتی از قرآن کریم مزار این عزیزان را گلباران کردند.
وی تصریح کرد: دانش آموزان البرزی بار دیگر به یاد شهید دانش آموز محمد حسین فهمیده، یاد و خاطره دلاورمردی ها، رشادت ها و جانفشانی های شهدا از جمله شهدای دانش آموز و معلم را گرامی داشتند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز یادآور شد: دانش آموزان قبور شهدا را با گلاب شستشو و شاخه های گل سرخ بر روی آنها قرار دادند.
مهران نیا اضافه کرد: در آیین گلباران مزار شهدا ، سخنرانان پیام مهم شهیدان را حمایت از ولایت فقیه و شرکت در برنامه‌های انقلاب و جهاد علمی دانش‌آموزان عنوان کرد ند و از دانش‌آموزان خواستند با جدیت در تحصیل علم و دانش و حضور فعال در بسیج راه شهدا را ادامه دهند.








مبنع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار