کد خبر: ۵۱۸۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 03 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی ، پیام دعوتی برای حضور همه اقشار مردم صادر نمود.
متن پیام

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۱۳ آبان یادآور تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۴۳ در اعتراض به معاهده ننگین کاپیتولاسیون و همچنین درس حماسه٬ ایثار و شهادت دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ ( انقلاب دوم در کلام آن پیر فرزانه ) می باشد.
سه حادثه و رخداد بسیار مهم در مقاطع زمانی متفاوت ولی بهم پیوسته و ماندگار که خوشبختانه گرامیداشت با شکوه و کم نظیر آن توسط ملت خداجوی ایران اسلامی همواره موجبات شگفتی، حیرت و یأس جهانیان شده است.
اینجانب به عنوان خادم مردم، تمامی اقشار و صنوف مختلف استان کهگیلویه و بویر احمد بویژه روحانیت معظم٬ خانواده های معزز و محترم شهداء، ایثارگران٬ جانبازان، بسیجیان، دانش آموزان٬ دانشجویان ٬ اساتید ٬ فرهنگیان٬ ورزشکاران٬ کسبه و بازار٬ مرد و زن، پیر و جوان و در یک کلام همگان را دعوت می نمایم با ایمان به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از منویات مقام عظمای ولایت٬ همگام با ملت ایران اسلامی با روحیه انقلابی و بصیرت و آگاهی ناشی از « هیهات من الذله » سرور آزادگان حضرت ابا عبداله الحسین در راهپیمایی و گرامیداشت این روز بزرگ حضور یابند و چون همیشه که در تمامی صحنه های انقلاب پیشرو و الگو بوده اند این بار نیز٬ با روحیه ولایت مداری و استکبار ستیزی دین خود را به انقلاب و نظام ادا نمایند. و تجدید میثاق و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ببندند. چراکه به فرموده رهبر معظم انقلاب «کوتاه آمدن آمریکا را گستاخ می کند و تنها راه٬ مقابله و ایستادگی است ».‌ و نیز فرمودند :
« آمریکا به معنای واقعی ٬ دشمن خبیث و اصلی است»

سربلندی و پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی را از خدای سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه٬ بهمئی٬ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار