رییس کمیسیون ویژه توسعه و عمران طوس در حاشیه نمایشگاه مطبوعات؛
رییس کمیسیون ویژه توسعه و عمران طوس در حاشیه نمایشگاه مطبوعات با حضور در غرفه تابناک از اهداف و برنامه های شورای پنجم در ارتباط با طوس خبر داد.
کد خبر: ۵۱۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 03 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛  سید مسعود ریاضی با حضور در غرفه تابناک در مورد اهداف شورای شهر مشهد از تشکیل کمیسیون طوس گفت: همه اعضای شورا در مورد شهر طوس دغدغه دارند؛ از این رو قبل از اینکه به طور رسمی فعالیتمان را شروع کنیم این دغدغه وجود داشت؛ لذا کمیسیونی پیشنهاد شد با نام کمیسیون ویژه طوس که خوشبختانه اعضایی شورا از این پیشنهاد استقبال کردند و این کمیسیون راه اندازی شد و در خدمت مردم هستیم. 

عضو شورای شهر مشهد در ادامه افزود: دو هدف کلان در بحث ویژه طوس دنبال می شود؛ یکی احیا هویت طوس از لحاظ فرهنگی و دیگر اینکه تلاش شود این مجموعه به صورت قطب گردشگری در کنار حرم امام رضا درآید. 

ریاضی تصریح کرد: سعی داریم تا بتوانیم در کنارقطب مذهبی، مشهد را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم و حداقل یک روز به زمان ماندگاری گردشگر به مشهد اضافه کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به بحث مدیریت یکپارچه شهری خاطر نشان شد: یکی از دغدغه های مدیریت یکپارچه شهری، بحث طوس است از این رو تلاش کردیم که در طوس کارهایی را شروع کنیم؛ لذا ساختاری به عنوان طرح به دستگاه های ذیربط حوزه طوس پیشنهاد کردیم تا این دستگاه ها در قالب یک سازمان در کنار هم جمع شوند. 

وی با تاکید بر اینکه طرحی در ارتباط با طوس به صحن علنی شورا ارائه شد، بیان کرد: خوشبختانه این طرح مورد تائید اکثریت مطلق شورا قرار گرفت و شهرداری مکلف شد این ساختار را طراحی کند.

ریاضی ادامه داد:  بروکراسی پیچیده ای که در حال حاضر وجود دارد و تا حدودی مانع کار در این ساختار است که باید توسط ساختار جدید شکسته شود؛ از این رو این دستگاه ها با یکدیگر هماهنگ تر کار خواهند کرد.

رییس کمیسیون ویژه توسعه و عمران طوس در پاسخ به این سوال که تعامل مدیران شهری با دیگر دستگاه ها چگونه خواهد بود، تاکید کرد: خوشبختانه در مراحل شروع کار، پیام های خوبی می رسد و قصد داریم با همه دستگاه های ذیربط تعامل خوبی داشته باشیم.

ریاضی در پایان گفت: اعتقادمان این است که این شورا، شورای خردورزی، گفتگو و تعقل است. امیدوارم در آینده همکاری های خوبی رقم بخورد؛ کما اینکه این همکاری ها آغاز شده از این روی امیدوارم آینده درخشانی در انتظار طوس باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار