مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد مقدس گفت: با توجه به فعال شدن سایت نوسازی تاکسی‌های فرسوده، تاکسیرانان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند.
کد خبر: ۵۱۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 04 November 2017
به گزارش تابناک : سیدمهدی علوی‌مقدم اظهار داشت: امروزه با توجه به آلایندگی هوای کلان‌شهرها و همچنین کاهش ترافیک و زیبایی منظر شهری، نوسازی تاکسی نقش مهمی دارد و یکی از اولویت‌های اصلی سازمان نوسازی تاکسی بوده است.

وی افزود: در این راستا در طی چند سال گذشته اقداماتی خوبی در حوزه نوسازی تاکسی در شهر مشهد رخ داد و حدود 4 هزار تاکسی در این کلان‌شهر نوسازی شده و عملاً شهرداری در این امر پیشرو در بین شهرداری‌های کشور است.

علوی‌مقدم تصریح کرد: اما هنوز تعدادی از تاکسی‌های فرسوده در شهر مشهد وجود دارند و با توجه به فعال شدن سایت نوسازی تاکسی‌های فرسوده، تاکسیرانان می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام نمایند تا با همکاری تاکسیرانان شاهد نوسازی تمام تاکسی‌های فرسوده شهر باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: متقاضیان باید جهت دریافت معرفی‌نامه بانکی در ساعات اداری به واحد توسعه و نوسازی سازمان تاکسیرانی، اتاق 116 مراجعه کنند.






منبع : تین نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار