دوره تربیت و جذب مدرس قرآن کریم در مرکز قرآنی شهید شهریاری نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه فردوسی مشهد، برگزار و گواهی دوره از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به برگزیدگان اعطا می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 06 November 2017
به گزارش تابناک : دوره تربیت و جذب مدرس حفظ قرآن کریم بانوان، در مرکز قرآنی شهید شهریاری نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه فردوسی مشهد، با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار می‌شود.
حمیده دانشفر، مسئول مرکز قرآنی شهید شهریاری نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه فردوسی مشهد، با بیان این خبر ابراز کرد: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حافظ پنج جزء و بالاتر می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
وی با اشاره به اینکه دوره تربیت و جذب مدرس حفظ قرآن کریم در دو مرحله برگزار می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان در مرحله اول، پنج جزء قرآن کریم را به همراه کتاب درسنامه حفظ قرآن کریم، آزمون می‌دهند و در صورت قبولی در این آزمون، به مرحله‌ بعد راه می‌یابند.
آزمون مرحله اول در ۲۴ آبان ماه
دانشفر با بیان اینکه از شرکت‌کنندگان علاوه بر آزمون کتبی، آزمون شفاهی نیز گرفته می‌شود، زمان این آزمون را ۲۴ آبان ماه عنوان کرد و گفت: برگزیدگان مرحله اول، به مرحله دوم راه می‌یابند و در دوره چهار روزه تربیت و جذب مدرس حفظ قرآن کریم که با حضور اساتید برجسته از قم برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.
مسئول مرکز قرآنی شهید شهریاری نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه فردوسی مشهد با عنوان این مطلب که آزمون مرحله دوم در آذرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: به برگزیدگان مرحله دوم، مدرک تربیت مربی مقدماتی از سوی سازمان اوقاف کشور اعطا می‌شود. 
وی افزود: با توجه به جذب مدرس، نیروی انسانی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغات در مرکز قرآنی شهید شهریاری نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه فردوسی مشهد، افرادی از ممتازان مرحله دوم، در دوره کارورزی شرکت می‌کنند و پس از یک ترم تدریس در کلاس‌های حفظ، پس از بررسی و تأیید شاخصه‌هایی چون نظم و کلاس‌داری و... این افراد، در صورت نیاز در مرکز به کارگیری می‌شوند.
دانشفر با اعلام این خبر که ثبت‌نام در دوره تربیت مدرس قرآن کریم تا ۱۷ آبان ماه تمدید شده‌ است، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به صورت تلفنی با شماره‌های ۳۸۸۰۶۴۳۷ و ۰۹۳۹۸۹۱۱۸۰۵ تماس حاصل کنند و یا در ساعات ۸ الی ۱۴، به مرکز حفظ شهید شهریاری واقع در مسجد حضرت زهرا(س) دانشگاه فردوسی مشهد مراجعه کنند. 






منبع : ایکنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار