نماینده مردم تربت‌جام در مجلس گفت: پرونده ارتقاء بخش صالح‌آباد خراسان‌رضوی به شهرستان در وزارت کشور تصویب و به دولت ارسال شده است.
کد خبر: ۵۲۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 06 November 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ جلیل رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: خبری مبنی بر اینکه پرونده  شهرستان شدن بخش صالح آباد به دولت ارسال شده از طرف وزارت کشور به دست بنده رسید که این مسئله خبری خوش برای اهالی این منطقه به حساب می‌آید.

وی بیان کرد: این بخش وسعت زیادی داشته و چندین دهه است که به شهرستان ارتقا پیدا نکرده و به همین علت دچار محرومیت‌های زیادی است چراکه برای اداره این منطقه نیاز به بودجه در حد شهرستان است.

نماینده مردم تربت‌جام در مجلس با اشاره اینکه بخش صالح‌آباد در طول چندین دهه گذشته مورد ظلم زیادی واقع شده است، خاطرنشان کرد: این ارتقا می‌تواند برای بهبود وضعیت این منطقه بسیار کمک دهنده باشد.

رحیمی جهان‌آبادی تأکید کرد: هم‌اکنون از نظر آب شرب، راه روستایی و مسائل مربوط به گازرسانی مشکلاتی در روستاهای بخش صالح آباد وجود دارد که امید است بتوان برای رفع آنها گام‌هایی برداشته و مشکلات را رفع کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز تلاش‌هایی برای محرومیت‌‌زدایی با دستگاه‌های مختلف در دست انجام هستند که رفع مشکلات آب شرب و گازرسانی از اهم موضوعاتی است که در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار