معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران از حضور دو هزار مددجوی در حمایت کمیته امداد مازندران با کمک خیران در ایام اربعین حسینی در قالب طرح شوق زیارت به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 07 November 2017
به گزارش تابناک : بشیر عالیشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های زیارتی برای مددجویان تحت حمایت گفت: اجرای برنامه های فرهنگی برای مددجویان یکی از محوری‌ترین فعالیت های این نهاد برای تقویت ایمان و اعتقاد خانوارهای تحت حمایت است. 
وی با بیان اینکه سفرهای زیارتی و سیاحتی مددجویان به منظور تقویت باورهای دینی و ارج نهادن به خانوارهای نیازمند و زیرحمایت انجام می شود، افزود: دو هزار مددجوی در حمایت کمیته امداد مازندران با کمک خیران در ایام اربعین حسینی در قالب طرح شوق زیارت به عتبات عالیات اعزام می شوند. 
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه طرح "شوق زیارت" یکی از طرح‌های مهم این نهاد است، تصریح کرد: نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی شده و با کمک خیران امکان سفر آنها به اماکن زیارتی در قالب این طرح فراهم می شود. 
وی گفت: هدف از اجرای برنامه‌های فرهنگی و اعزام مددجویان به اماکن زیارتی تقویت باورهای دینی، ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در میان خانوارهای تحت حمایت است. 
عالیشاه با تقدیر از همراهی مردم نوعدوست مازندران گفت: مردم این استان می توانند کمک های نقدی خود را با شماره گیری آنی پرداخت #2*5*011*8877*از طریق تلفن همراه و واردکردن مبلغ مورد نظر برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی واریز و برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح حسنه با کمیته امداد مشارکت کنند.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار