در گفتگوی رئیس شورای شهر یاسوج با تابناک بیان شد
کبری در ادامه به تابناک گفت: البته در خصوص وضعیت شهر و حقوق شهروندان تعارفی با هیچکس ندارم و از این به بعد در زمینه کم کاری مدیران دولتی به صراحت صحبت خواهم کرد و بصورت علنی تذکر خواهم داد .
کد خبر: ۵۲۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 09 November 2017
روز گذشته و در شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ، رئیس شورای شهر یاسوج انتقادات تندی را متوجه برخی مسئولان و کلیت نمایندگان مجلس در خصوص عدم توجه به وضعیت مدارس ، بیان کرد که گویا در برخی رسانه به انتقاد از نماینده بویراحمد و دنا تعبیر شده  است . از آنجا که منبع انتشار خبر سایت خبری تحلیلی تابناک کهگیلویه و بویراحمد بود و این سایت سخنان رئیس شورای شهر را بدون دخل و تصرف منتشر نمود و از آنجا که گویا در برخی رسانه ها با عنوان انتقاد از نماینده بویراحمد و دنا تعبیر شده است ، این سایت خود را ملزم به انتشار توضیحات رئیس شورای شهر می داند.
گویا پس از انتشار خبر برخی رسانه ها ، موضوع انتقاد عضو شورای شهر از نمایندگان را به انتقاد از نماینده بویراحمد و دنا تعبیر کرده اند که هدایت اکبری این موضوع را رد کرده و گفته من شفاف حرف زدم و کلیت قانونگذاری مجلس در این زمینه خاص را مطرح کرده ام و به هیچ وجه منظورم یک نماینده خاص نبوده است.
سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج در واکنش به انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر "انتقاد رئیس شورای شهر یاسوج از نماینده بویراحمد و دنا” این موضوع را رد کرد و توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ وی در این خصوص بیان داشت: منظور اینجانب نماینده یا شخص خاصی نبوده و روی سخنم با تمام نمایندگان مجلس بود.
اکبری اضافه کرد: فرزندان همه ما در مدارس تحصیل می کنند و برای اینکه مشکلات این حوزه رفع گردد این موضوع را مطرح کردم که نمایندگان مجلس قوانینی وضع کنند که دستگاههای خدمات رسان، آب، برق و گاز مدارس را قطع نکنند.
رئیس شورای شهر یاسوج تاکید کرد: به هیچ عنوان نماینده ای خاصی مد نظرم نبوده و سخنانم بد منعکس شده است.
اکبری در ادامه به تابناک گفت: البته در خصوص وضعیت شهر و حقوق شهروندان تعارفی با هیچکس ندارم و از این به بعد در زمینه کم کاری مدیران دولتی به صراحت صحبت خواهم کرد و بصورت علنی تذکر خواهم داد . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار