کد خبر: ۵۲۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳ 11 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد گفت: برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی از شنبه 20 آبان ماه آغاز و تا اول آذر ادامه خواهد داشت.
رقیه دوست فاطمی‌ها  ادای احترام کتابداران استان به مقام سومین شهید محراب آیت الله صدوقی، عیادت و اهدای کتاب کودکان بیمار، حضور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد و ارائه گزارش عملکرد کتابخانه‌های عمومی را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد .  
وی بازگشایی کتابخانه شهید ذبیح‌الله شفیعی ابرکوه و برگزاری نشست کتاب‌خوان و رونمایی از بخش تازه تجهیز شده نابینایان و کم بینایان در میبد که به همت خیر کتابخانه‌ساز صورت گرفته و برگزاری نشست تخصصی ویژه نابینایان و کم بینایان در این کتابخانه، از دیگر برنامه های این هفته برشمرد .
دوست فاطمی‌ها گفت: نشست کتاب‌خوان کودک و نوجوان در بهاباد، بازگشایی کتابخانه روستایی منتظران مهدیه در مبارکه بافق و نشست کتاب‌خوان ویژه نویسندگان یزدی در کتابخانه دکتر جوادی یزد، برگزار خواهد شد.
وی دیدار با پدر شهید مطلب شفیعی، خیّر کتابخانه ساز در یزد و همچنین نقد کتاب "گوهر" با حضور نویسنده بومی مهدی جعفری نسب در اشکذر را از برنامه‌های روز چهارشنبه 24 آبان عنوان کرد.
دوست فاطمی‌ها افزود: مراسم تکریم از کتابداران  برتر کشوری نیز روز چهارشنبه 24 آبان در تهران برگزار خواهد شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد  گفت: همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته کتاب روز پنج‌شنبه 25 آبان ساعت 6:30 صبح از میدان آزادی به سمت کتابخانه امام علی (ع) واقع در بلوار دانشجو برگزار می‌شود.
وی بازگشایی کتابخانه شهید صدوقی مروست، گشایش بخش کودک کتابخانه امام حسین (ع) هرات و گشایش بخش کودک کتابخانه فاطمه الزهرا(س) کرخنگان از برنامه‌های روز بیست و پنجم آبان در شهرستان خاتم  اعلام کرد
دوست فاطمی‌ها دیدار با کتابداران بازنشسته، برگزاری کارگاه خلاقیت کودک و مادر در کتابخانه اتابکی گنبدسبز را از برنامه‌های بیست و ششم آبان ماه  برشمرد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از برگزاری آیین تجلیل از کتابداران استان روز سه‌شنبه 30 آبان ساعت 9 صبح در سالن غدیر واقع در بلوار دانشجو خبر داد.
دوست فاطمی‌ها برگزاری مسابقه روزنامه دیواری و اختتامیه به صورت نمایشگاهی، رونمایی از کتاب آرزوی قطره ها در تفت و مراسم رونمایی از کتاب« طرب سرای محبت(شرح سودی بر حافظ)» به همراه مراسم اهدای جوایز به برندگان مسابقه کتابخوانی محرم از کتاب « اشک باید راز دار باشد» در مهریز از برنامه‌های آخرین روز اجرای برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار