مدیرکل حج و زیارت خوزستان:
مدیرکل حج و زیارت خوزستان با اشاره به بازگشت بیش از 80 درصد زائران حسینی از مرزهای شلمچه و چذابه گفت: پیش‌بینی ما این است که طی امروز و فردا مابقی زائران نیز بازخواهند گشت.
کد خبر: ۵۲۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 11 November 2017
به گزارش ایسنا _ منطقه خوزستان، ناصر حویزاوی، اظهار کرد: تاکنون بیش از 80 درصد زائرانی که از مرزهای شلمچه و چذابه به عراق سفر کرده بودند، از این دو مرز به کشور بازگشته‌اند و پیش‌بینی ما این است که مابقی زائران نیز طی امروز و فردا از این مرزها بازگردند. 
  
وی ادامه داد: البته ممکن است تعداد اندکی از زائران تا 28 صفر که مصادف با رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) است، در عراق بمانند که البته این زائران باید به مدت زمان ویزای خود توجه کنند. 
  
مدیرکل حج و زیارت خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه مدت زمان ویزای اربعین عراق یک ماهه است، از زائران می‌خواهیم که بیش از یک ماه در عراق نمانند و طی اقامت خود در عراق به مدت زمان ویزای خود توجه داشته باشند. 
  
حویزاوی با اشاره به بارندگی‌های امروز در برخی نقاط استان خوزستان گفت: با توجه به لغزندگی جاده‌ها و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگی‌ها، از زائرانی که از مرزهای شلمچه و چذابه به کشور بازمی‌گردند، می‌خواهیم از تعجیل در تردد در جاده‌ها خودداری کنند. 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار