رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه خراسان‌رضوی گفت: همایش ورزش‌های سه گانه در سالن شهید بهشتی مشهد در هفته بسیج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 12 November 2017
به گزارش تابناک : سید علی حسین‌زاده اظهار داشت: به‌مناسبت هفته بسیج در تاریخ سوم آذر از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 20 در سالن شهید بهشتی واقع در مشهد همایشی با کمک و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با عنوان همایش ورزشی تفریحی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه خراسان‌رضوی با تاکید بر اجرایی‌بودن این همایش در سالن شهید بهشتی گفت: همایش ورزشی تفریحی در خراسان‌رضوی با اهدافی نظیر جذب مردم و سازمان‌دهی آنها، حفظ و انسجام ورزش‌های سه‌گانه و اهدافی از این قبیل بوده که در صورت برگزاری این همایش بزرگ به این اهداف دست خواهیم یافت.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: همایش ورزشی تفریحی با حضور سازمان‌هایی مانند اعضای بسیج ورزشکاران، انجمن ورزشی، شهرداری مشهد، بسیج زنان و سازمان‌هایی از قبیل آنها  تشکیل می‌شود؛ همچنین همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی هم در این همایش به میزان چشمگیری است.

وی افزود: حضور در شهرستان‌های فعال مانند سبزوار، چناران، نیشابور، قوچان و نظایر آن و تقدیر و تشکر از نخبگان شهرستان‌ها اقدام دیگر هیئت ورزش‌های سه‌گانه در هفته بسیج است.

حسین‌زاده گفت: برنامه‌ استعدادیابی را نیز برای نونهالان و نوجوانان در مشهد برگزار کردیم و در حال حاضر 30 نفر شناسایی شده‌اند و زیر نظر هیئت ورزش‌های سه‌گانه در حال تمرین هستند همچنین تیمی از استان برای کسب تجربه به مسابقات قهرمانی کشور نونهالان اعزام شدند و توانستند در بین 18 تیم رتبه 6 را کسب کردند.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه خراسان‌رضوی اظهار داشت: از دیگر فعالیت‌ها در 6 ماهه ابتدایی سال 96 برگزاری مسابقات قهرمانی استان در بخش بانوان در مجموعه ثامن با حضور 70 شرکت‌کننده است.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار