معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین گفت: مردم شهرستان ورامین در ایام رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت امام رضا(ع) در مشهد مقدس موکب برپا می کنند.
کد خبر: ۵۲۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 12 November 2017
به گزارش تابناک : عباسعلی سعیدیان روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برپایی موکب پذیرایی از زائران حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد مقدس که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: این موکب برای نخستین سال با حمایت های فرمانداری ورامین، اقشار مختلف مردم و هیأت امنای موکب نجمه خاتون (س) در ایام رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام رضا(ع) در 40 کیلومتری مشهد مقدس برپا می شود.
وی افزود: در این موکب نیروهای داوطلب طی 5 روز به صورت شبانه روزی کار خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) را انجام داده و روزانه بیش از 2 هزار وعده صبحانه ، ناهار و شام بین زائران توزیع می کنند.
وی تصریح کرد: مردم ورامین در ایام اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای ایشان با برپایی 5 موکب در کربلا و نجف از تجربه بسیار خوبی در پذیرایی از عزاداران خاندان عصمت و طهارت کسب کرده اند و یقینا در برپایی موکب در شهر مشهد مقدس نیز به بهترین نحو عمل می کنند.
به گفته سعیدیان کلیه اقلام و نذورات این هیات از محل کمک های مردمی و خیرین شهرستان ورامین تامین می شود.
همه ساله در ایام رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام رضا(ع) میلیون ها نفر از عاشقان خاندان عصمت و طهارت خود را به مشهد مقدس می رسانند وعده بسیاری نیز با پای پیاده، به زیارت هشتمین امام شیعیان مشرف می شوند.






منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار