شهردار مشهد مقدس گفت: با همکاری خانه مطبوعات، خانه گفت‌وگو و تعامل اهالی رسانه خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 12 November 2017
به گزارش تابناک : قاسم تقی‌زاده خامسی در دیدار با مدیر و اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات خراسان‌رضوی با بیان اینکه رسانه‌ها باید خانه‌ای برای گفت‌وگو داشته باشند اظهار داشت: مکانی را به عنوان خانه رسانه در یکی از فرهنگسراهای شهرداری در اختیار خانه مطبوعات استان قرار می‌دهیم. با مدیریت خانه مطبوعات تا نوروز 97، محلی را برای گفت‌وگو و تعامل اهالی رسانه افتتاح خواهیم کرد.

شهردار مشهد مقدس خطاب به نمایندگان اهالی رسانه استان گفت: از اینکه برخاسته از جمع شما هستم افتخار می‌کنم. ما یک سال فرصت داریم که نظرات را برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات کشور در مشهد جلب کنیم. 

تقی زاده خامسی ضمن برشمردن امکانات و زیرساخت‌های موجود در مشهد تاکید کرد: تمهیدات لازم را نیز برای رسانه‌های کشور در مشهد فراهم خواهیم کرد تا میزبان خوبی برای نمایشگاه مطبوعات کشور باشیم.

شهردار مشهد مقدس در ادامه با انتقاد از تمرکزگرایی در تهران تصریح کرد: هر شهری باید به عنوان مرکز یک رویداد فرهنگی در کشور معرفی شود، ما نیز اگر می‌خواهیم مشهد برند شود ابتدا باید از توجه به فرهنگ و رسانه شروع کنیم. 

وی بر نهادینه‌کردن لهجه مشهدی تاکید کرد و گفت: باید در این مورد فرهنگ‌سازی کنیم و از اهالی خانه مطبوعات استان می‌خواهیم تا در این زمینه همکاری کنند.

شهردار مشهد همچنین با بیان اینکه هنرمندان بسیاری در تئاتر کشور مشهدی بودند اما ما یک سالن مناسب برای اجرای تئاتر نداریم، تاکید کرد: اگر همه باهم یکصدا باشیم می‌توانیم اتفاقات بزرگی را در مشهد رقم بزنیم.

سید جلال فیاضی؛ رئیس خانه مطبوعات خراسان‌رضوی نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت برگزاری رویدادهای بین‌المللی در مشهد به معرفی خانه مطبوعات، فعالیت‌ها و اقداماتش پرداخت و گفت: پیگیری مسائل رفاهی و صنفی خبرنگاران در خانه مطبوعات، از جمله وظایف هیئت‌مدیره خانه مطبوعات است. 

علی پاکباز خسروشاهی مدیر خانه مطبوعات خراسان‌رضوی نیز با بیان اینکه ما معتقدیم خانه مطبوعات باید خانه رسانه‌ها باشد، گفت: خانه مطبوعات و رسانه می‌تواند بازوی فرهنگی مفیدی برای مدیریت شهری باشد. 






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار